|
|||
|
|||
Negatieve ervaring Postma Automotorenrevisie
Dag,
In de zomer van 2011 een ruilmotor met cilinderkop en carter gekocht bij Postma uit Balk. Al vrij snel werd duidelijk (binnen 1 week) dat de oliedruk te laag was. Ook was het olieverbruik erg hoog met 1 liter per 1000 km. Auto opgehaald, en motor is daar uitgebouwd. Vervolgens is de motor gedemonteerd, en is men opzoek gegaan naar het probleem. Probleem niet gevonden, en ik zou een nieuw gereviseerde motor krijgen. Echter was de huidige motor weer ingebouwd, nu wel met juiste oliedruk. Maar, met startproblemen, motor klinkt rauw, en verbruikt nog steeds olie. Ook verdwijnt er koelwater, terwijl het koelsysteem helemaal dicht is. (getest) Na een koude start slaat de motor weer af, brandstofpomp getest en alles wat je zou kunnen testen door dieselservice. Vervolgens is de motor nagekeken bij Postma zelf, uiteindelijk een nieuw onderblok gekregen. Alles op mijn kosten uitgebouwd, opnieuw opgebouwd, en weer ingebouwd. Probleem niet opgelost, alles nog hetzelfde. Ik heb brieven geschreven, tientallen telefoontjes gepleegd, echter zonder enig resultaat. Bedrijf schakelde zelf een jurist in, en komt vervolgens met het verhaal dat Postma mij moet helpen het probleem op te lossen. Mooi dacht ik, toch niet. Alles is schriftelijk besproken, maar zowel zijn jurist als Postma zelf laat niets van zich horen. Ik zit nu één jaar zonder auto, de schade loopt op richting de 2000 euro. En alles wat nog komen gaat. En dan heb ik het nog niet gehad over het feit dat ik al één jaar auto's moet lenen, en al mijn vakantie's heb moeten annuleren. (Het betreft een kampeerauto) Het contact is altijd erg moeizaam geweest, voordat er daadwerkelijk actie werd ondernomen waren we telkens weken verder. Ook waren er heel veel telefoontjes voor nodig. Op veel brieven heb ik nooit een antwoord ontvangen. Vriendelijke groet. |
|
||||
|
||||
Erg vervelend allemaal voor je maar dit is geen website om je gal te spuwen in je aller eerste bericht!
|
||||
|
||||
Vind best dat er negatieve ervaringen gedeeld mogen worden, als t maar is aan auto's (vag) gekoppeld is,of t nou z'n eerste of 5000ste post is.
Desalniettemin heel Vervelend
Last edited by golfje_295.000 : 02-09-2012 at 07:27. |
|
||||
|
||||
Het is niks constructiefs, ik weet zeker dat dit verhaal straks op 10 andere websites ook komt te staan.