|
||||
|
||||
waarde kabelboom Elektrische ramen golf 2
hallo .
wat is de waarde van een kabelboom voor elektrische ramen en Abs voor golf 2 ? inclusief schakelaars , maar zonder abs stuurdoos ? ik heb er namelijk eentje liggen en weet niet welke prijs ik er mag op plakken ( wil ze namelijk in de verkoop gooien ) |
|
||||
|
||||
Tis maar net wat de gek er voor geeft, of wat de andere gek er voor vraagt
Maw erg moeilijk te zeggen. |
|
||||
|
||||
Quote:
inderdaad ik weet echter geen waarde van zo'n spul , lijkt me enkel zeldzaam ( iets uit een g60 full option ofzo ? weet ik veel ) |
|
||||
|
||||
Een maand geleden had ik m graag van je overgenomen, heb inmiddels zelf 1 gemaakt/verbouwd.
|
|
||||
|
||||
Kabelboom voor elektrische ramen kent niet bijzonder veel waarde, omdat deze vrijwel hetzelfdde is als van een ibiza 6k.
ABS is ook niet heel zeldzaam en bovendien nauwelijks vraag naar.
|
||||
|
||||
als het een knappe boom is, incl relais en schakelaars. kan je er 40 voor vragen lijkt mij.
|
|||
|
|||
De waarde verschilt enorm, ik hou zelf ook wel een beetje rekeningen dat we graag hobbyen en elkaar niet voor een paar euro de lol er van moeten halen. Hou het gewoon netjes zou ik zeggen.
Een klein voorbeeld, een forumlid was opzoek naar een steun van een bak voor zijn mk1. Ik had er toevallig een goede waar ik niets mee doe. Mocht een forumlid hem wegnemen voor 10 euro. Zo help je ook een beetje elkaar, nu heb ik er zelf 1 nodig en reageer op een advertentie van marktplaats zegt de persoon 30 euro. Ik hoef geen namen te noemen want de persoon zit ook op het forum. Maar je mag ergens best elkaar helpen. En niet omdat iemand iets nodig heeft en dan de hoofdprijs vragen. Excuses heren, moest het even kwijt hopelijk niet offtopic. Wat kabelboom betreft, gewoon samen uitkomen, de gulden middenweg. gr jim |