|
|||
|
|||
Klapraampjes Golf 1, hendeltjes los
Hallo iedereen,
Vraagje, Mijn golfje heeft vooraan klapraampjes, die hendeltjes zijn echter los, was zo als ik hem gekocht hebt. Ik heb dit proberen lijmen met een soort silicone-lijm voor aquariums, na 24u uitharden met een klem op, geen resultaat, droogde slecht. Ik ben daarna om Bison Kombi Turbo gegaan, 2 componentenlijm voor alle materialen, zeer gebruiksvriendelijk, droog na 90 sec. Ik heb de ramen ontvet, de onderkant van het voetje proper gemaakt en een beetje opgeschuurd. Na 24 u drogen met een klem op het raampje er terug ingezet (het draaidingetje onderaan en L vormig ijzertje bovenaan zijn ook los) Vandaag het ruitje er terug ingezet, hendeltje zat op het eerste zicht goed vast, een paar keer open en vastgedaan, leek goed te werken. Langs de andere kant het L ijzertje ook met deze lijm gelijmd, lijkt stevig vast te zitten, en plots, boem, viel het mechanisme er terug af (ik had het dus "op slot" gedaan, zoals het hoort te zitten). Iemand enig advies wat wel sterk genoeg zou zijn ?? Ik heb nu wat zitten rondzoeken, en heb Loctite Glass 3 gevonden, zou speciaal voor autoruiten zijn, of Bison Rear Mirror glue, daar zit een gaasje bij. Graag jullie advies, of tips. Bedankt ! |
|
||||
|
||||
Gaatje in laten waterjetten en een ander knopje monteren?
|
|
||||
|
||||
Nee, met speciale glaslijm moet het kunnen, wsch. is die "Loctite Glass 3" the way to go.
|
|
||||
|
||||
Gewoon een set glas-metaal-lijm bestellen bij vw onder bestelnummer : D 000703 A1
word bij vw aanbevolen.
|
|||
|
|||
Ok, bedankt voor de tips !
als ik de ideale oplossing gevonden heb, zal ik het hier laten weten, dat waterjetgedoe ga ik als laatste oplossing overhouden. :-) |
|
||||
|
||||
Die loctite is goed spul. Ik heb mn voorruit er mee aan de spiegel gelijmd (of andersom )
Zit nog steeds zo vast als een huis.