|
|||
|
|||
Golf 1 Cabriolet voor Dummies
Ik vroeg mij af of iemand een goed boek weet (graag met plaatjes) voor het onderhouden van mijn Golf 1 Cabriolet.
Het is mijn eerste auto en ik heb er technisch totaal geen verstand van. Het lijkt mij echter wel leuk om mij er in te verdiepen en zelf wat dingen te leren doen. Daarvoor zoek ik dus een soort van "Golf 1 cabriolet voor Dummies" boek waar vrijwel alles in staat beschreven Iemand een suggestie? Bedankt Grtz Maarten |
|
||||
|
||||
Ik heb nog een complete map liggen met alle info.
Kan het opsturen naar je. Ik gebruik het niet. |
|
||||
|
||||
Haynes boeken leggen alles altijd lekker simpel uit, maar als je duits redelijk is, is So wird es gemacht een veel beter boek
|
|
|||
|
|||
Oh dat zou echt super zijn
Zie pm Quote:
Last edited by Golf_MK1 : 02-07-2009 at 11:00. |
|
|||
|
|||
Ich habe es nicht gewusst...verder kom ik niet
Quote:
|
|
||||
|
||||
Oops, nu zie ik het ook.
Golf Cabrio Manual. En hier staat ook bizar veel op. PDF komt van GolfCabrio.com trouwens. |
|
|||
|
|||
Oké bedankt voor de andere links Quote:
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
hihi
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik heb een erg uitgebreide Haynes manual voor de cabrio 1, moet je me ff een memorystick of geheugenkaartje toesturen, zet ik hem er wel voor je op.
|
|||
|
|||
Hey Jeroen!
Ah super! Bedankt Ik ben toch van plan over paar maanden onder andere mijn koppeling bij jou te laten vervangen, neem ik em gelijk mee Zit trouwens ook te denken aan heldere koplampen Die heb jij ook he? Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
hee Bolku, ben nieuw hier en me hevig aan het verdiepen in de techniek van mijn mk1 cabrio.. ben je nog in het bezit van die Haynes manual?
|
||||
|
||||
Bolku is hier af en toe aktief. Misschien dat hij dit bericht leest.
Op golfcabrio.com heb ik laatst een topic gesloten waarin een link stond naar deze manual. Een gc.com lid heeft deze nog ergens online staan.
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx
|
||||
|
||||
ook maar gelijk de pdf gedownload voor mijn huidig project.. ;-)
|
||||
|
||||
voor zover ik kan zien is het handboek op GC niet voor de 1980 modellen sowieso staan de carburateurs er niet in.. :-(