#1
|
||||
|
||||
Megasquirt of digifant?
Ik ben bezig met mijn 2.0 16v (ABF) om te bouwen naar een geblazen motor.
Nu heb ik dus al behoorlijk wat onderdelen alleen ik zit nog te twijfelen waar ik deze op kan laten lopen. Ik hoor erg vaan voorbij komen: G60 ecu. Maar is dit allen de ECU? of moet ik ook mijn complete kabelboom aanpassen van mijn ABF? Of bij mijn originele (digifant 3.2) een map sensor bij plaatsen? Of op megasquirt? De prijzen van zo'n megasquirt zijn erg aantrekkelijk (sommige vragen nog meer voor een g60 ecu + kabelboom 2ehands) Maar ik ben dus helemaal niet bekent met motor management systemen dus vandaar mijn post. Hoop dat mensen mij hier advies in kunnen geven (ik gebruik trouwens een G60 gasklep op een 16v turbo inlaat spruistuk)
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#2
|
|||
|
|||
MS is zeker leuk, kabelboom moet je zelf maken..
Je huidige ecu heb je niet veel aan, ook niet met externe MAP-sensor(ecu kan hier nl niets mee). Ik heb evt een KDFI te koop liggen(MS kloon, kompleet in elkaar gezet en getest), evt incl kabelboom(was wel voor een 1.8t, maar kan ook op een ABF met wat kleine aanpassingen). |
#3
|
||||
|
||||
Kijk anders is naar een KMS.
Rijd er zelf mee en ben er zeer over te spreken!
__________________
MK2 G60 1990 - Sold MK1 1.5 GLS 1975 - Current |
#4
|
|||
|
|||
KMS werkt ook prima...
Daar heb ik er ook 1 van liggen, een MP25, is ook te koop... |
#5
|
|||
|
|||
Ik heb goede ervaringen met KDFI.
|
#6
|
||||
|
||||
Topic is eigenlijk niet meer nodig, ik ga gewoon op digifant verder op advies van de tuner.
Scheelt mij overigens weer een hoop geld
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |