|
||||
|
||||
Even voorstellen....
Hey beste mensen van Volksforum
Afgelopen zondag was ik met de golf aanwezig op de meeting in Drachten, vandaar dat ik bij mezelf dacht, ik moet mij maar eens aanmelden op Volksforum. De sfeer op de meet was namelijk erg gezellig! Mijn auto is op dit moment een Alpin Weiss Golf mk2 1.3i van 1992. Hier een paar foto's ervan Zeg maar wat jullie ervan vinden. Groeten Benjamin. |
|
||||
|
||||
welkom op t forum
alpinweiss is ruig |
|
||||
|
||||
Welkom alhier !!!!!!!
En een keurige auto zo op het eerste gezicht !!! Grtz............... LRR
|
||||
|
||||
yup, niks mis mee. jetta ook van jou?
|
||||
|
||||
Nette wagen en welkom op het forum.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, Jetta is van Jetta Mania van VW-Forum |
|
|||
|
|||
Nog een Fries erbij,welkom!
|
|
||||
|
||||
Wees welkom! Hoe witter de auto, des te beter de details te zien zijn.
Nou nog die lompe voorruitsticker lozen en het ziet er al een stuk beter uit
|
||||
|
||||
welkom!
heb die auto zondag in Drachten gezien.... glimt goed man! je velgjes zagen er ook goed uit!
|
||||
|
||||
haha, die zonnebaan komt er vanzelf wel weer eens af, kon hem gratis laten zetten, dus waarom dan ook niet.
Auto heb ik samen met mijn vader een anderhalfjaar terug gespoten, en toen ook meteen de velgen opgeknapt. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb hem ook gezien! Zag er zeker netjes uit! Wieltjes lijken ook goed!
|
||||
|
||||
Heeey een fries die wel heel dicht in de buurt woont is maar 4 kilometer ofzo. Je wagen ziet er netjes uit, komt me alleen niet 1, 2, 3 bekend voor...
|
||||
|
||||
Quote:
Dan kom je hem vanzelf nog wel eens tegen :biggrin: |
|
||||
|
||||
Heu
De showbak van de rijksstraatweg (Nb) hier ook aangemeld?? Zie em regelmatig staan bij dyn wyfke Ik spot je ook nog wel es onderweg enzo ('s ochtends Quatrebras, 7.00 u ) Mooie kar, combi auto-velgen is goed! Spreken wel weer es!
|
||||
|
||||
Quote:
joa... roest ook :o |
|
||||
|
||||
Quote:
:biggrin: Lekker vroeg ben jij s'ochtends. Weet jij al welke velgen je eronder gaat houden? |
|
||||
|
||||
Quote:
Man dat is ziek! Zo vroeg eruit! Is het dan al licht? :p
|
||||
|
||||
Quote:
Cker! Streven is rond 7-en te beginnen, en dat lukt aardig! Hoef ook maar naar Garijp Quote:
Wintervelgen ben ik erg wijs mee, maar de C2's staan ook erg goed. Misschien dat ik nog es een setje voor weinagh tegenkom
|
||||
|
||||
Moaie putdeksels bint! Hehehe.
|