|
|||
|
|||
Bevestiging stootstrips?
Wie heeft een goede tip om de originele (plak) stootstrips voor een oud type Golf 2 (de driehoekvormige) goed te bevestigen op de deuren, spatschermen en achterschermen?
Origineel zitten er een soort tesa plakstrips op (twee stuks), maar die plakken natuurlijk niet meer. Iemand ervaring hoe je dit het beste doet zonder dat je de strips na een paar km of een regenbui kwijt bent? Dank! Igor |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
m.a.w. carroserie lijm?
|
|
||||
|
||||
Je gaat toch niet kitten?
Bison Car Tape. is ongeveer hetzelfde spul als het origineel. Verkrijgbaar bij een aantal bouwmarkten. Let wel: vooraf oppervlakken goed schoonmaken en ontvetten. Droog maken en stofvrij houden. Anders komt het er idd zo weer af.
|
||||
|
||||
Ik heb Tesa plaktape gebruikt. Deze is eigenlijk om spiegels e.d. in de douche mee vast te plakken dus ook bestand tegen water en vocht. Dorpel lijsten enkele weken geleden vastgeplakt en het zit nog zo vast als een huis. dus werkt prima!
Kostte €5,20 bij de gamma. Let op, zoals hierboven vermeld wel alles goed schoon, droog en vetvrij maken anders werkt het natuurlijk niet!
Polo coupe 1.3 Cleaned Golf 3 TDI 81kw Chipped (Donor) Golf 2 GTDI project Audi 80 GLS (Ex) Last edited by Franky B : 08-08-2012 at 09:22. |
|
||||
|
||||
Ik heb al veel soorten dubbelzijdig tape gebruikt , maar die van tersoson en Innotec vnd ik het beste. Maar zelfs met goed ontvetten en schoonmaken wil het nog wel eens loslaten ..... Als ik er zeker van wil zijn dat het vastzit gebruik ik altijd een beetje kit .
Alleen als je wilt dat het er later weer af moet kunnen , dan kun je beter dubbelzijdig tape gebruiken .
|
|||
|
|||
Dank allen voor de nuttige reactie. Ontvetten en stofvrij is me duidelijk, anders houdt het beste spul niet. Mijn voorkeur gaat toch uit naar strips...
|