|
||||
|
||||
Div. onderdelen mogen weg voor weinig D:
Heb in 1 jaar tijd zoveel spullen verzameld, dat het weg moet.
-Golf 2 onderste deel dashboard (accubakje/mapbakje) van het nieuwe type 10,- -Golf 2 3x Nokkenassen, 2 voor 16v, nooit gebruikt, 20,- p.s. Nrs: 027 WWo 8d4c 027 WWo 2f5a 027 WWo 2d M 8c -2x Golf 2 Hoofdsteunen, 10,- -Setje Oranje knipperlicht glaasjes voor in G60 bumpers, 10,- -Setje oranje/rood achterlichten van Hella, mankeert verder niks, alleen geen fittingen, 20,- Af te halen in Den Haag. Er word niets verzonden ivm slechte ervaringen. 06 kan worden gevraagd via de PM. Prijzen zijn licht onderhandelbaar (: Last edited by R.icky : 15-10-2012 at 06:41. |
|
|||
|
|||
Heb je misschien wat meer info over de velgen ET waarde, profiel en misschien een foto van de "oorlogswond"?
Gr. Han
|
||||
|
||||
Zal ik morgen allemaal voor je opzoeken, weet het zo 1 2 3 niet uit me hoofd. Foto s kan ik nu niet uploaden omdat ik het kabeltje niet heb bij deze telefoon voor naar me PC. Profiel is nog ruim voldoende, heb er zelf nog geen 300 km mee gereden. De schade is ene kleine borduurschade door de bekende hoge stoepranden van de binnestad ong 2 duimbreedtes lang
|
|
||||
|
||||
De stoelen zijn gereserveerd voor edwing60, hij had de eerste keus en om zo de verwarring te voorkomen
Last edited by R.icky : 13-11-2011 at 20:42. |
|
||||
|
||||
Ronal Turbo velgen zijn gereserveerd
|
|
||||
|
||||
die luchtfilterbak, zit daar de luchtmassameter nog op? Dan wil ik die wel hebben..
|
|
||||
|
||||
Alles zit er nog op, heb m zo van de slang afgeschroefd
|
|
||||
|
||||
Luchtfilterbak gereserveerd
|
|
|||
|
|||
ricky, waarom reageer je niet op je pb's ??
|
|
||||
|
||||
Ben neit elke dag achter de PC En de stoelen zijn al bijna een week gereserveerd geweest en zijn onderhand al verkocht.
|
|
||||
|
||||
Beginpost aangepast, De resterende onderdelen van de PF motor zijn naar de sloperij
|
|
||||
|
||||
Omhoog.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Golf 1600 bezine uit 1985. Gaat de aangeboden Golf 2 radiateur met slangen en fan compleet daarop passen?
Zoja, wil ik die hebben. |
|
|||
|
|||
even vraagke over da 87 gti interieur, is het nog te koop, en zoja is de bestuurdesstoel in hoogte verstelbaar, me maatje zoekt namelijk zoiets..
alvast bedankt, grtzz ralph |
|
||||
|
||||
Hey R.icky, je inbox zit vol! Wilde alleen even zeggen dat ik volgende week de velgen kom ophalen. Weet nog niet of ik doordeweeks kan komen, anders wordt het zondag. Stuur je mij even een PM als jouw inbox leeg is?
|
||||
|
||||
Recaro' s zijn allang weg en staan ook niet meer in de lijst
@Wouter PB box is weer leeg |
|
|||
|
|||
Trekhaakje met bumper voor golf 2 nog liggen?
|
||||
|
||||
heb je die wit/rode golf 3 achterlichten ook nog?
|
||||
|
||||
joehoe?
|
||||
|
||||
Sorry, ik heb al heel lang niet meer ernaar om gekeken :P Jaik heb de lichten nog wel,zijn nog steeds niet weggelopen :P
|