|
|||
|
|||
Onderstel GTI vs. normaal 1.8l
Ik wil mijn auto (1.8) een betere wegligging geven. Is het achter en voor subframe ook nog verschillend naast dat er op de één wel schijfremmen op zitten en de andere niet. Steek 5x100.. Maar nog meer?
Wat is allemaal van belang om te weten of is het plug and play? Momenteel zakt hij door met 4 mensen vervoeren, ook is hij mij wat te veel aan het ''dweilen'' aan de laatste tijd. Zullen gti veren met schokdempers hun dienst voldoende bewijzen? |
|
||||
|
||||
Als je gewoon een 1.8i hebt is een setje verse veren en dempers rondom waarschijnlijk genoeg om weer lekker met 4 man erin te kunnen rijden hoor, vergeet de toplagers en afdekhoezen niet mee te vervangen. Ebay is your friend
|
|
||||
|
||||
neem aan dat het voor een mk3 is?.
ik heb hier nog een origineel setje schokbrekers liggen 10d km oud. |
|
||||
|
||||
Of in dit geval; Volksforum is your friend
|
|
|||
|
|||
Het is inderdaat een mk3
Ik denk er aan om een GTI onderstel er onder te platsen om zo ook schijfremmen achter te hebben |
|
|||
|
|||
ik kan ook wel hulp veren krijgen omdet ik er 17'' onder heb loopt het nu aan met twee mensen achterin
|
|
||||
|
||||
Als je op de sloop om GTI / VR6 naven en achteras gaat, houd er dan rekening mee dat daar ook verse dempers en veren op moeten, meestal staan ze daar niet voor niks
En dan kan je ook gelijk om velgen die wel passen
|
|
||||
|
||||
Onderstel heb ik evt. compleet liggen (plus onderstel) ook de achteras.
PB gerust. |