|
||||
|
||||
Ben er gisteren geweest, was wel een geslaagd dagje. Weer was echt fantastisch, ben zo rood als een tomaat
Als je zin hebt in een ontspannen dagje ala lekker relaxen in de Duitse heuvels + kijken naar snelle wagens dan is het een aanrader. Bizar hoeveel toeren die kleine VW/Audi's blokjes draaien p.s. het bier is ook goedkoop! 1,30 excl 0,50 pfand. |
|
||||
|
||||
Ben net terug uit Duitsland; brak als een paard en een aantal tinten bruiner geworden. Alles bij elkaar heb ik een superweekend gehad.
Gistermorgen rond een uur of 8 uit Barneveld vertrokken. Het weer gisteren was inderdaad super. 's Avonds overnacht in een hotel op ca. 10 km afstand van de racelocatie. Vandaag weer de hele dag daar geweest en genoten van de schitterende omgeving, schitterende 70s en 80s mobielen en de huiveringwekkend hoge toerentallen. Vanmorgen wel wat regen gehad, maar in de loop van de dag klaarde het gelukkig geheel op. Bijzonder vond ik vooral de zilvergrijze Corrado 1.3-16v met de volgende specs: Hubraum: 1298 ccm Bohrung/Hub: 82,8 x 60,1 mm Gewicht: 725 Kg Leistung: ca. 185PS bei 10500 U/min. |
|
||||
|
||||
Die Corrado was inderdaad wel heel indrukwekkend .. en dat voor een 1300cc
Geluid van dat ding |
|
|||
|
|||
Volgend jaar toch ook maar weer effe heen ,is toch echt wel super daaro.
Helaas kon ik geen oppas krijge voor de kids ,mijn kleinste vindt er geen bal aan.
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 20:05. |
|
|||
|
|||
Ook geweest..
Ook een rooie kop Helemaal top!!! Wou dr al lang een keer naar toe. Had niet verwacht dat het zo profesioneel opgezet zou zijn (wat ik dus echt een pré vind ) Relaxte sfeer. Alles top geregeld! |
|
||||
|
||||
Hier moet ik ook eens heen!
Geweldig al die youtube filmpjes van brullende golfjes die superhard de bocht inhoeken. Wanneer is het weer? Mijn duits is slecht dus ik snap die sites niet al te best. |
|
||||
|
||||
Hier vind je een kalender als je een stukje naar beneden scrollt:
kalender 2012 In 2013 vinden de evenementen weer in de zelfde periode plaats op dezelfde locatie. Locaties op de kaart zijn hier te vinden: events op kaart Osnabrück is goed te doen. Wil je niet te ver rijden, dan moet je een jaartje geduld hebben. Anders kun je één van de andere wedstrijden overwegen. |
|
||||
|
||||
Osnabruck is wel te doen dan ja. Voor mij nog geen 2 uur rijden.
Bedankt voor de links! |