|
|||
|
|||
golf 1 diesel 1977 opknapproject
Hallo,
Ik heb bijna 3 jaar geleden na lang zoeken een golf 1 gekocht met de bedoeling hem helemaal op te knappen en heb de auto ook al een heel eind gestript, de wielen zitten er nog wel onder dus de auto kan gewoon rollen, als er een accu in zit zal de auto denk k ook nog wel zo kunnen rijden maar omdat er geen stoelen inzitten is dit niet zo praktisch. Hij is ook geschorst dus hij mag ook niet op de weg. Maar omdat ik niet genoeg tijd heb en ook niet echt tijd ga krijgen wil ik nou toch de knoop doorhakken en afschijt nemen van de auto. Mijn idee was om hem sneller te maken en heb daarom ook een andere motor met versnellingsbak gekocht, een 1.6td uit een golf 2 met een 5bak. deze is nog niet ingebouwt en de standaard 1.5 zit er nog in. Ik heb een jaar geleden nog met de auto gereden en de motor liep nog als een zonnetje. Ik heb best lang naar de auto gezocht omdat ik er percee een wou van voor 78 vanwege het mooiere uiterlijk. het laswerk is ook bijna allemaal al gedaan. De golf is wel bijna helemaal compleet op een paar kleine dingen na(hoedenplank en de kapjes op de wielkasten). Ook zit er dus de andere motor, de versnellingsbak, nieuwe draagarmen met rubbers, nieuwe remtrommels(compleet met schoenen en cilinders) nieuwe remblokken voor en een nieuwe schroefset van v-maxx bij. De vraagprijs, vanwege alle onderdelen en omdat de auto wel gewoon bijna helemaal compleet is; €2100,- hier een paar foto's, bij interesse zal ik van de week even een paar foto's maken hoe de auto er nou bij staat. |
|
|||
|
|||
Even een grote slinger naar boven en een prijsverlaging naar 2000 euro.
|
|
|||
|
|||
golfke
Is de 1600 TD ook los ter overname?
Nog wat specs van die losse motor? Blijft een toffe MK1! grtz H |
|
||||
|
||||
Als die gesloopt word , heb ik interesse in het interieur.
|
|
||||
|
||||
Ik heb interesse in heel de auto maar het wachten op een reactie duurt een eeuwigheid
|
||||
|
||||
Leuke originele Hollandse Golf 1 diesel van de eerste generatie.
Het lijkt erop dat 'ie inmiddels een nieuw baasje heeft gevonden.(Datum aanvang tenaamstelling : 11-08-2012). Ik hoop toch wel dat dit exemplaar bij een echte liefhebber terecht is gekomen en niet bij een van de vele hobby 'Wheeler Dealers'.
|
||||
|
||||
Quote:
leuk dingetje, van welk jaar is/was hij? |