![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik bied aan:
Mijn chrome Koni schroefset voor Golf 4, Leon, A3 enz. enz. Deze set zit onder de auto vanaf Juli 2005 en heeft een kleine 15.000km dienst gedaan (waarvan een dikke 2000km aan snelweg km's op vakantie) De set is nog zo goed als nieuw, en is in hoogte en hardheid verstelbaar zowel van voren als achteren!! Ik heb de set nu vervangen door een Airride set van BSS, omdat ik in mijn woonplaats teveel véél te hoge drempels heb en ik niet hoger wil gaan rijden. Anders zou ik deze schroefset nooit vervangen hebben! De nieuwprijs was toen een kleine 1200 euro ex. montage Mijn vraagprijs is 850 euro! PM jullie bod aub ![]() Last edited by Kevin20v : 12-05-2006 at 09:47. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Hier is alvast een foto van een deel van de set! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kick
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het is moederdag, niemand iets leuk hebben voor ma?
![]() Up dus!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Alleen vandaag in prijs verlaagd, omdat het gisteren moederdag was!
![]() 750 EURO!!! PM of E-mail me! Last edited by Kevin20v : 15-05-2006 at 12:37. |
|
||||
|
||||
![]() Set is onder voorbehoud verkocht, ze komen em morgen halen als alles goed gaat!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog steeds te koop! Knulleke dat em zou komen halen is niet op komen dagen
![]() ![]() UP, en nog 2 foto's, zijn echt nog in nieuwstaat mensen!! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kevin gaat dit ook passen op een golf 4 V6 4 motion?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee helaas past het niet op 4 motion, die achterpoten zijn anders! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Was ik eigenlijk ook wel bang voor, jammer
|
|
|||
|
|||
![]() nog een upje voor kevin dan!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() aangezien kevin te lui is om te uppen doe ik het maar dan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hahaha Dankje Arjan!
![]() ![]() kom op mensen moet er echt vanaf, zoals eerder gezegd het is een vraagprijs... |
|
||||
|
||||
![]() Up
|
|
||||
|
||||
![]() heb je ze ook op www.cleaned.be gezet?
verkoopt meestal beter dan hier, ook meer mensen met golf4... ze testen soms wel je geduld ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep op cleaned, en vwforum en vw-speed, en m'n eigen website. M'n geduld testen valt op cleaned wel mee, het is nog veel erger op vwforum. Stel schooiers en armoedzaaiers daar... Verschrikkelijk "het is te duur", "dat kost ie nog niet nieuw", "wat is je laagste prijs", "ja ik kom vanavond langs" en vervolgens komen ze niet.. ![]() En eentje maakte het nog veel mooier, ik kom vanavond langs, toen kwam ie en had ie maar de helft van het geld bij zich.... ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zielige persoontjes zijn dat ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja precies ![]() ![]() Bij deze nogmaals UP ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() op cleaned heb ik iedere keer als ik een set velgen verkoop een gast en die wil zijn pocketbike inruilen.....
zelfs meerdere keren op dezelfde set velgen...
|
|||
|
|||
![]() En ik ken zo'n jongen die wil graag heel graag van zijn uitstekende staat verkerende schroefset af
![]() ![]() |