|
||||
|
||||
hellup!! golf 1 cabrio slangetje
hallo allemaal,
ik was bezig met mn golfje alleen kwam een slangetje tegen waarvan ik niet meer weet waar die hoort:S het werkplaatshandboek is er ook niet erg duidelijk mee. (duits is ook niet mn sterkste taal) ik heb een 1.6 blok gaat om het slangetje die vanaf de onderdrukdoosje komt onder de verdelerkap. moet deze naar het thermopneumatisch ventiel?
|
||||
|
||||
Die zit volgens mij op 1 van de tuutje op de vacuum leiding die van je bekrachtiger naar de cilinder loop.
|
||||
|
||||
Moet op je carb. Even zoeken (of luisteren), ergens is er een loos tuutje.
|
|
||||
|
||||
Op de vacuum aansluiting van de rembekrachtiger toch?
|
|
||||
|
||||
Dacht ik ook Joram
|
||||
|
||||
Quote:
dat was em inderdaad! kon me ook herinneren dat ie daar ergens zat maar kon het niet vinden. begon aardig donker te worden en even met de mobiel op "selfie-modus" als spiegeltje zitten kijken waar het kon zijn. zit aan de achterkant tussen alle dingetjes verstopt:o nu volgende probleem weet niet of ik hier helemaal een nieuwe thread voor moet maken. heb net koppakking vervangen nieuwe olie en koelvloeistof en meerdere dingen vervangen... motor loopt nu weer perfect! alleen, nu knippert het olielampje constant heb ik iets verkeerd gedaan, is sensor niet goed? te veel olie bijgegooid? in het boek stond 3.5ltr bij leeg filter en 3ltr bij vol filter. heb filter meteen vervangen dus 3.5ltr erin gegooid. mvg Lars
Golf 1 cabrio GLS 84' Last edited by Larsrump : 13-06-2014 at 21:34. |
|
||||
|
||||
Alle sensors terug aangesloten? Geen kabelbreuk? Zal waarschijnlijk zoiets zijn. Vulhoeveelheden weet ik zo niet uit mijn hoofd, maar hé, lang leven de pijlstok!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Beetje stekers uitgehaald en opnieuw erin gedaan. Probleem verholpen
|
||||
|
||||
Kijk dat is mooi