|
|||
|
|||
vr6 start niet meer
ik reed gisteren gisteren 1km van huis toen begaf de auto het.
ik keer zacht over een drempel en toen leer het net of hij in hield en best wat lawaai bij de cat vandaan maar die is niet lek. en nu wil hij helermaal niet meer starten . wie ho wie kan mij helpen voor dat ik alles uitelkaar haal. mvg arjan |
|
||||
|
||||
Eerlijk gezegd kan ik weinig met die info.
Heb je al wat standaard dingen gecheckt zoals of de bougies vonken?
|
||||
|
||||
labdasonde verloren? gezien het geluid van de kat. verder is dit inderdaad wat weinig info om hier iets zinnigs over te zeggen.
|
|||
|
|||
bougies vonken wel en lamdazonde zit er in.
ik reet heel rustig toen begon hij slecht te lopen in te houden zwaarder geluid onder de auto en nu start hij niet meer ja soms pakt hij hem heel even maar start niet |
|
||||
|
||||
Misschien iets ver gezocht, maar ik heb het weleens met de 5 serie van m'n pa gehad.
Dat materiaal in de kat was helemaal losgekomen en de kat zat gewoon volledig verstopt, auto wilde ook niet meer lopen. De kat eraf gehaald en daar was geen lucht meer doorheen te krijgen alsof er echt een kurk in zat :P Weet niet waar je vandaan komt? Maar uitlezen zegt soms ook al veel.
|
|||
|
|||
kat is leeg dus daar licht het probleem ook niet ik kom uit assen
denk dat de vr6 maar gewoon naar een garage moet |
|
||||
|
||||
Mmm, assen is niet echt in de buurt anders kon ik 'm wel voor je uitlezen.
|
||||
|
||||
is het een dis of rotor motor?
|
|
|||
|
|||
Hij doet het al weer wat het was weet ik niet heb gewoon alles na gekeken stekkers los en weer
iedereen bedankt voor de snelle reactie |