Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Vento MK III
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 20-06-2012, 18:59
Jetta-GTI-16v Jetta-GTI-16v is offline
VW Guru

Default Ombouw 20vt

Ik ben van plan om van mijn golf 3 gti een 20vt te maken

weet iemand van jullie toevallig wat ik allemaal nodig heb ( buiten: klok kabelboom bak ecu enz )

aangezien bij een mk4 het blok weer hangt en niet meer op de steunen staat moet ik deze ook aanpassen lijkt me

heeft iemand dit toevallig al eens gedaan ?? zoja kan die me dan en beetje op weg helpen
Old 05-07-2012, 21:39
Golf3-20vt Golf3-20vt is offline
Forum Regular

weet t niet precies meer maar volgens mij had ik de motorsteun rechtsachter van m'n vr6 gebruikt
Reply With Quote
Old 06-07-2012, 15:19
Bluepower Bluepower is offline
VW Guru

Bijrijderssteun kun je de gewone mk3 steun pakken, de schroefgaten zitten als het goed is gewoon in je 20vt blok, het enige waar je rekening mee moet houden is de olie-retourleiding van de turbo, die komt dan tegen die steun aan.
Als je een O2A/O2O bak gebruikt, hoef je de baksteun niet te veranderen, voorste steun schroeft ook weer gewoon op het blok. Erin hangen is dus niet zo moeilijk..
Welke motorcode 20vt ga je gebruiken? met electronische gasklep of met kabel(dit omdat je dan ook evt het eletronische gaspedaal moet inbouwen en aansluiten, wat stuk meer werk is).
Voor de rest: zoek een paar avonden met google, en al je overige antwoorden kun je vinden!
Reply With Quote
Reply

Posting Rules