|
|||
|
|||
Ombouw 20vt
Ik ben van plan om van mijn golf 3 gti een 20vt te maken
weet iemand van jullie toevallig wat ik allemaal nodig heb ( buiten: klok kabelboom bak ecu enz ) aangezien bij een mk4 het blok weer hangt en niet meer op de steunen staat moet ik deze ook aanpassen lijkt me heeft iemand dit toevallig al eens gedaan ?? zoja kan die me dan en beetje op weg helpen
|
|||
|
|||
weet t niet precies meer maar volgens mij had ik de motorsteun rechtsachter van m'n vr6 gebruikt
|
|
|||
|
|||
Bijrijderssteun kun je de gewone mk3 steun pakken, de schroefgaten zitten als het goed is gewoon in je 20vt blok, het enige waar je rekening mee moet houden is de olie-retourleiding van de turbo, die komt dan tegen die steun aan.
Als je een O2A/O2O bak gebruikt, hoef je de baksteun niet te veranderen, voorste steun schroeft ook weer gewoon op het blok. Erin hangen is dus niet zo moeilijk.. Welke motorcode 20vt ga je gebruiken? met electronische gasklep of met kabel(dit omdat je dan ook evt het eletronische gaspedaal moet inbouwen en aansluiten, wat stuk meer werk is). Voor de rest: zoek een paar avonden met google, en al je overige antwoorden kun je vinden! |