|
||||
|
||||
Golf 2 diesel uit jan 1983
http://link.marktplaats.nl/559520652
Volgens mij is die al eens eerder hier langsgekomen, maar lijkt mij een Golf 2 met het kenteken van een Golf 1 |
|
|||
|
|||
idd een heel raar verhaal vindt ik dit!
is toch wel zeldzaam eentje uit jan. 83!
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren! Last edited by gti-er : 03-06-2012 at 22:45. |
|
||||
|
||||
Niet mogelijk naar mijn weten... Heb er zelf 2 gehad van September 83 en dat waren héél vroege exemplaren.
Uitlaatuitsparing aan de achterzijde klopt ook niet, deze is van modeljaar 85 of jonger.
|
||||
|
||||
Volgens RDW zijn de cijfers wel kloppend.. kijk maar naar de eerste toelating.
|
||||
|
||||
Onmogelijk! September '83 zijn de eersten geleverd.
|
||||
|
||||
dan heeft het RDW ergens een fout gemaakt
|
||||
|
||||
ik kan het chassisnummer vinden vanaf mijn werk, wvwzzz17z......
gewoon het kenteken van een Golf 1 erop!
|
|||
|
|||
omgekat ding , komt wel steeds vaker voor met golf2 valt me op, zien ze er uit als een bijvoorbeeld 1990er , met een kenteken van 1984er bijvoorbeeld ,
soms staan zelfs de stickers Manhattan er nog op , nee meneer hij is echt van 1984. En helaas komen er ook veel auto's uit oostblok terug , die vroeger geexporteerd zijn vannuit Nederland en iedereen hier ervan af wou, en nu komen ze allemaal weer na Nederland en worden ze voor belachelijke vraagprijzen weer verkocht , zijn ze compleet omgekat , klopt er van sommigen totaal niks meer van , sorry hoor maar wat komt er soms een rommel voorbij.
|
||||
|
||||
Heb de man een mail gestuurd en gevraagt hoe het zat met het kenteken:
Hallo. Zit opzich wel een kern van waarheid in. Oorspronkelijk is de golf donkerrood. Maar is later veranderd op de papieren naar groen. Heeft de vorige eigenaar zelf gewijzigd. Deze had de auto al zeker 10 jaar in bezit. Hij zal de auto op dat moment toch hebben moeten laten zien bij de RDW?
|
||||
|
||||
laten zien voor een kleur wijziging?nee dus.
|
||||
|
||||
Triest hoor zoiets .
En EX-ARMY ? Lijkt me sterk dat de 2e eigenaar dan nog de kleur moet wijzigen.
|
||||
|
||||
Wel grappig mijn mk1 heeft jy kenteken,deze jj.zal wel makkelijk zijn met onderdelen bestellen,zon mk1(typ17) chassisnummer.
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad dat zal op zeker perfect gaan passen..... Deze is ook ouder dan mijn mk1..... |
|
|||
|
|||
Ben weze kijken naar deze vuilnisbelt, was echt een hok, km stand klopte niet, geen ex army (gewoon zelf pot legergroen overheen gevallen, zeker niet netjes maar compleet verrot en dan nog een hoofdprijs vragen 1800,-
|