|
||||
|
||||
Meine erste Einzert..
Heb nu zo'n 2 maanden geleden me eerste type 1 gekocht en bevalt uitermate goed.
Het is een 82'er 5-deurs 1.5 automaat uit zwitserland. Bruin aan de buitenkant en bruin aan de binnenkant.. Boekjes erbij, dealer onderhouden oud stel geweest 114000 gelopen en toen ik em kocht 2000 km geleden nog een grote beurt gehad bij de VW dealert.. Al met al leuke en redelijk unieke auto. Op de paar gebruikers plekjes na gewoon een totaal NIEUWE auto, onder binnen buiten achter boven gewoon zgan. Maar natuurlijk nooit helemaal. Klein btje schade hier en daar, en een paaltje een kusje gegeven rechtsvoor. Plannen ongeveer.. : buitenkant strak maken, spuiten. Dikke BBS'en en omlaag... FOTO'S=====> Restauratie En setje wielen aangeschaft.. BBS mahle 15 inch 7 & 8 J.. Meer info en foto's volgen vanzelf denk..! |
|
||||
|
||||
Leuk golfje :thumbup
|
|
||||
|
||||
precies zelfde uitvoering als de mijn!
alleen mijne is geel, ook de km stand komt aardig in de buurt. mijn is import uit duistland (en ook toevallig van een oud stel) je zet er een mooi setje velgen onder! komt helemaal goed met die wagen
|
||||
|
||||
Leuke auto! Veel plezier ermee.
|
||||
|
||||
oei, wat een hoop plamuur in dat spatbord, had dat niet eerst uitgedeukt moeten worden?
|
|
|||
|
|||
Welke kleur ga je hem spuiten?
De originele goud/bruin metallic kleur hopelijk?? Die kleur is namelijk vet. Heb hem zelf ook in die kleur :P |
|
||||
|
||||
De originele kleur is hij gespoten afgelopen weekend! Uiteraard de beste keus en de mooiste gewoon voor de auto. Hij staat erbij oftie zo uit de showroom komt in 1982 helemaal super. Zal ff de puntjes op de I zetten en van de waak een paar mooie foto's maken.
|
|
||||
|
||||
Vandaag doos speelgoed binnen gekregen..
Puntjes op de i zeg maar.. Auto is weer helemaal nieuw, klemmetjes voor de dorpellijst, nieuwe steenslag beschermers zwart en nieuwe chrome raambies voor achter. Van het weekend beginnen met de wielranden polijsten van de Mahle's en bedenken hoe ik em ga verlagen.. Ben er nog nie over uit.. |
|
||||
|
||||
Keep up the goodwork!!
|
||||
|
||||
Zaterdag ff bezig geweest me de wielen..
|
|
||||
|
||||
Kleine impressie na het spuit/reparatie werk.. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
|
|
||||
|
||||
erg netjes!
|
|
||||
|
||||
Gaaf ding man, netjes gespoten ook, heb ook een GL!
Alleen is bij jou alles beige/bruin, bij mij is alles blauw/donkerblauw Hoort ie niet origineel grijze bumpers met chromen bies te hebben met koplampsproeiers? Dat heeft mijne en dat is zeker origineel. Je hebt in ieder geval wel dezelfde sproeiertank als ik. |
|
||||
|
||||
Tnx allemaal, ja klopt had idd eigenlijk grijze bumpers met sproeiers. De vorige eigenaren hebben rechts voor ooit ergens tegen aan gezeten en de bumper vv door een standaard exemplaar zwart zonder sproeiers. Vindt het wel netjes zo, heb gelijk de steenslag kappen zwart gekocht en de a.bumper is ook zwart. Ben benieuwd die van jouw een x te zien. Maar dat moet in de toekomst wel goed komen.. ;-)
|