|
|||
|
|||
Polo 6N Speakerkabel doorvoeren
Goedendag,
Nou ben ik in het bezit van een polo 6n 1.6 milestone edition uit 1996 en heb ik het volgende probleem graag zou ik andere speakers in de deur inbouwen namelijk http://www.rockfordfosgate-store.nl/r1652-s Nu zit ik met het probleem dat er vanaf mijn deur speakers een kabel naar binnen getrokken moet worden naar de bovenkant van mijn dashboard om daar de tweeters te instaleren Iemand enig idee hoe ik de speakerdraad van de deuren naar binnen ga krijgen |
|
|||
|
|||
Ik zelf gebruikte altijd Vd-draad.
Deze eerst erdoorheen, en vervolgens draad eraan maken met een lus en aan trekken maar Voordeel tov trekveer, is dat je deze een beetje in de vorm kan buigen, bochtjes enzo. Door het rubber van de deur is wel lastig, maar wel te doen |
|
|||
|
|||
Dankje
Is het niet mogelijk draadjes bij te zetten in dat blokje wat al van de deur naar binnen gaat |
|
|||
|
|||
Is het niet zo dat je al draden hebt naar je tweeters in het dash?
Anders kun je ze net zo goed de draden eerder uit de kabelboom aftaken, hoef je ook niet door je deur rubber heen |
|
|||
|
|||
jawel maar de speakers die ik wil gaan kopen moeten de tweaters worden aagelsoten op de 16,5 cm speaker in de deur zonder verdeel kaste of i.d
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zo zit het origineel ook hoor.