|
|||
|
|||
volkswagen zonder bumpers rijden
vandaag ben ik staande gehouden door oom agent.
hij stelde mij de vraag waar mijn bumpers gebleven waren. aangezien deze gedemonteerd zijn dit omdat ik dit mooier vind. kon hem niet een eerlijk antwoord geven. volgens oom agent mag ik niet zonder bumpers rijden. dit omdat dit niet veilig is voor voetgangers en fietsers, (nu ben ik het hier niet mee eens het maak volgens mij niet uit of ik ze zo aanrijd of met een bumper met een staale koker) als hij mij weer ziet rijden wil hij mijn kenteken in beslag nemen en wil dat ik een rdw keuring doe. goed nu mijn vraag mag ik met mijn polo zonder bumpers rijden. ik heb geen uitstekende delen en apk was geen probleem. als dit mag kun je me dan de bron geven bevoorbeeld een tekst van de site van rdw ik kan namelijks niks terug vinden hier over. onderstaand een foto van de polo. en een foto van een alfa zonder bumpers. ik zie het probleem niet. |
|
||||
|
||||
gevalletje 'agentje geen beurt gehad van de commisaris'
zolang er geen scherpe en/of uitstekende delen aanwezig zijn mag het gewoon. je mag zelfs zonder schermen rijden,als het profiel van de band maar van boven en van achter niet te zien is.je hoeft zelfs geen ruitenwissers te hebben als je je voorruit eruitdrukt.ga zo maar door,het slaat eigenlijk nergens op maargoed,tis de wet.
|
|||
|
|||
ja
weet jij of iemand anders ook waar dit zwart op wit staat.
dit is namelijk nodig waneer ik meneer weer tegen kom. |
|
||||
|
||||
ff belletje met RDW denk ik zo?
|
|||
|
|||
Auto heeft type goedkeuring met bumpers
Dus zonder geen type goedkeuring en dus ook geen kenteken Zelfde geld voor uitlaten met pleuris herrie,niet mee gelevert fabriekaf en kunnen ze je kenteken invorderen |
|
|||
|
|||
Maar de type goedkeuring geld voor de orginele bumpers.
Dat zou betekenen dat je er ook geen andere bumpers op mag zetten wat dus wel mag.
|
||||
|
||||
Quote:
juist,uiterlijke wijzigingen zijn gewoon toegestaan,alleen kom je dan weer bij het punt van die scherpe/uitstekende delen.
|
||||
|
||||
Wat voor wielranden heb je op je Polo?
|
||||
|
||||
Geloof dat Niels die zelf maakt.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Een bumper vervangen door een andere bumper ok Maar zonder bumpers niet Een 4 cilder motor omwisselen door een 6 mag ook niet zomaar Is wel alle 2 een motor |
|
||||
|
||||
Zou er maar snel weer bumpers opzetten, dit ziet er niet uit :o