![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben een tijdje geleden in het bezit geweest van een golf I gti uit 82.
Nu heb ik deze weer verkocht en is er een hemeltje blijven liggen. Het betreft een hard hemeltje en wat ik gehoord heb schijnen deze zeldzaam te zijn. Ik kan er op internet weinig info over vinden dus heb me hier aangemeld om er hopelijk meer over te weten te komen. |
|
||||
|
||||
![]() te koop
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat wil je er van weten. heb er zelf ook een. je moet hem wel Kompleet hebben,anders heb je er niks aan. wat heb je er allemaal bij.
|
|||
|
|||
![]() http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=57882
Zeldzaam dus! Maar je hebt hem ver van compleet, als tenminste alles wat je hebt op de foto staat... |
|
|||
|
|||
![]() Bij mij zit er ook eentje in (8/80)
Volgens type17 zou code M937 een harde hemel zijn. Echter heb ik op mijn "certificaat van volkswagenmuseum" M937 staan maar daar spreken ze van de optie "geen brons glas, wit glas geinstalleerd" Iemand met een harde hemel die ook code M937 heeft staan? |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben idd alleen in bezit van het hemeltje zelf, dus wat er op de foto staat.
Ja dat forum was ik zelf ook al tegen gekomen, is ook beetje de aanleiding dat ik hier eens ging rond vragen. Ik kan heb niks aan het hemeltje dus als er geinteresseerde zijn hoor ik het graag. ( Ik weet niet of dat de bedoeling is op dit forum?) |
|
||||
|
||||
![]() Ja, alleen bij de afdeling verkoop dan.
|