|
||||
|
||||
Schroefset of airride golf mk1
Beste forummers.
Voor mijn project ben ik op zoek naar een goede schroefset of airride. Voordat ik nieuw ga kopen probeer ik het toch even zo. Heb echter wel een aantal eisen. Wat schroefset betreft wil alleen een schroefset mits in hardheid te verstellen. En van een redelijk goed merk niet van die knaken pruttel. Airride mag van elk gerenommeerd merk liefst wel een beetje compleet. Zo niet dan wel voor een prijs dat als ik de rest er bij koop ik niet op een zelfde prijs uit kom als een nieuwe kopen. Mijn voorkeur gaat uit voor airride maar denk niet dat dat tweedehands wat gaat worden. Probeer het toch want achteraf te horen krijgen van (goh ik had dat ook nog wel voor je liggen) zou ik enorm van balen Wie o wie helpt me uit de brand
|
||||
|
||||
Niemand die iets weet?
|
|||
|
|||
80% van de golfjes 1 rijdt op een "knaken" schroefset schat ik.
Op airride zie je ze niet veel. Ik houd al ruim een jaar de verschillende prikborden / marktplaatsen in de gaten en het komt zelden voorbij voor de mk1. De meeste sets zijn voor de grotere en nieuwere auto's. En als je daar dan 4 nieuwe veerpoten met balgen bij moet kopen ben je net zoveel kwijt als alles nieuw.
|
||||
|
||||
je kan t ook gewoon nieuw kopen..als je al ruim een jaar zoekt..
mijn persoonlijke mening is met de r32 en 4 motion in de golf 1..intraxx op maat setje eronder
|
|||
|
|||
Quote:
Als ik echt airride gewild had, dan wel. Dan zat het er al lang onder. Maar dat is niet het geval. Als het toevallig een keer voorbij komt aan een leuke prijs, dan koop ik het. Daarom hou ik het in de gaten. Tot nu toe is er nog weinig tot niets voorbij gekomen. Niets mis mee toch om die ervaring hier te delen? En volgens mij is Branko ook zo iemand die als hij iets wil het gewoon koopt, maar voor de dingen die niet per se nodig zijn, rustig een mooie aanbieding afwacht.