|
|||
|
|||
defecte veerpootlager na montage schroefset
Ik heb een aantal weken geleden mijn schroefset gemonteerd onder mijn Derby uit 1977. Ik heb er tot dusver nog maar weinig mee gereden +/- 10 Kilometer. Alles leek in orde tot mij opviel dat de zuigerstang steeds verder omhoog kwam. Als je de motorkap opent zie je daar de veerpoot in het chasis ngemonteerd zitten. Juist daar komt hij naar boven, bij nadere inspectie leek het erop dat mijn veerpootlager kapot is waardoor de demper-zuiger niet tegen gehouden word. Ik was er gelukkig op tijd bij waardoor ik geen deuk in mijn motorkap heb. Weet iemand wat ik verkeer gedaan heb met de montage, of heb ik misschien de verkeerde veerpootlagers gebruikt?
mvg, Simon Arends
|
||||
|
||||
Foto's, please ?
|
|
||||
|
||||
denk persoonlijk een montagefout. Ring vergeten bijvoorbeeld. Overigens hoop ik dat je de veerpootlager wel nieuw erop hebt gezet. oude sneuvelen sneller.
Foto's scheppen inderdaad verduidelijking.
|
|||
|
|||
Quote:
Denk ik ook, zou ook wel een foto ervan willen zien |
|
|||
|
|||
Ik ben voorlopig even niet in de buurt van m'n auto door drukte. Zodra het kan zal ik foto's plaatsen... ps. Volgende is gemonteerd:
- TA technics schroefset - Draagarmen van een polo 1986 met dikke fusseepen - Nieuwe veerpootlagers - Nieuwe wiellagers tot dusver bedankt
|
|||
|
|||
Er zit altijd wel een minimale ruimte tussen de bovenste schotel en carroserie.
Dus die schotel die je ziet als je de kap opent en naar de veerpoten kijkt.