|
|||
|
|||
Tikken 1.6 8V
Hallo Allen,
Een vriend van me heeft onlangs een mooie Golf 4 1.6 automaat gekocht met 136dkm op de teller(NAP) Wat opvalt is dat er een zacht getik hoorbaar is als de motor stationair loopt wat lijkt op het tikken van injectoren. Het komt ergens rechts uit de motor-ruimte en verdwijnt kort bij toeren maken en komt weer terug bij stationair. (Vacuum?) Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? Er valt verder niks aan de auto te merken qua prestatie etc. Bedankt en groet, Hans |
|
||||
|
||||
Het zouden de nokkenaslager(schalen) kunnen zijn,maar om het zeker te weten kun je misschien ff vragen bij een garage
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Lekke klepstoter misschien?
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk gewoon de magneetklep van het koolfilter. Als je het niet vertrouwd wil ik er wel even naar luisteren voor je, ik woon blijkbaar in de buurt bij je, en werk bij Kamsteeg.