|
||||
|
||||
Adapters 4x108 naar ???
Bestaan deze of is dit ergens tegen "acceptabele" prijzen te laten maken ?
En naar welke steekmaten kan je allemaal gaan vanaf 4x108 ? Neem aan naar 4x98, 4x100, 4x114,3 en 5x130 maar verder nog andere steekmaten ? Edit; las in sticky topic hierboven dat Bauke het niet meer doet?, en las verder alleen concept wheels maar 620 euro voor een setje adapters word me te gek. Last edited by vw-unit : 30-11-2011 at 19:52. |
|
|||
|
|||
Frans, ik heb ooit met puc wat berichtjes uitgewisseld over adapters van 4x100 (auto) naar 4x108 (velg) en hij kon ze leveren voor 160€ per 2 dus misschien pb'tje naar hem sturen?
|
||||
|
||||
Heb steek 4x108 op de Audi en moet dus vanaf 4x108 naar een andere steek
|
|
|||
|
|||
Hallo
Ben hier ook naar op zoek al iets meer bekend en 160 per as vindt ik nogal prijzig
|
||||
|
||||
De prijzen op de site van concept wheels is per set van 2 stuks niet per stuk.
Ik moest er zelf ook even naar zoeken maar t staat er wel op. |
|
|||
|
|||
Inderdaad. Bij Concept wheels kom je voor die "vreemde maten" ook op zo'n 330,- totaal uit. Dus met dat systeem met overlappend gat (vrijwel alles mogelijk volgens mij..).
Ik heb prijzen via mail opgevraagd bij hem want die site werd ik een beetje duizelig van |