Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 04-06-2012, 21:58
Doebie Doebie is offline
Forum Regular
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 135
Default Moet weg(prijsverlaging) - Jetta 2 Coupe GLI uitvoering 1987 (1.8 KE-Jetronic)

Jetta 2 Coupe GLI uitvoering van maart 1987 (oldtimer) ZELDZAAM EXEMPLAAR! Maar staat helaas in mijn weg

Heeft een ORIGINELE fabrieks af 1.8KE jetronic motor met automatische transmissie. Gemaakt in beperkte oplagen.
Dus begrensde gti motor

Wagen is al deels ingevoerd in belgie. (duitse wagen). Vorige eigenaar is hier niet met verder gegaan omdat hij nog meerdere projecten had lopen. Enige wat aan de wagen scheelt om technisch verder te keuren is de banden en velgen maat.


Al de nodige documenten voor de invoer zijn ook aanwezig + een deel van de belgische keuring.
Ook met documenten welke bandenmaat erop moet.

154000km!

De opties van de wagen:

Automatische versnellingsbak
Velours interieur met chrome in de deurpanelen
Zacht dashbord met chrome lijntje
Kleine elektrische spiegels
Centrale vergrendeling.
Chrome rondom in de ramen
Alle ramen licht groen getint
Geeintegreerde groene zonnenband vooraan
3de stoplicht
Stoffe kofferbekleding
Verdonkerde achterlichten (origineel).
Britax sunroof (gemonteerd door vw rond 1990)

Recent nieuwe alternator riem en nieuwe voorste remblokken.

Minpunten :

Luchtroosters zijn rood gespoten (kleine kost)
middeconsole rood gespoten -> andere originele bij.
Sportstuur rood gespoten -> andere originele erbij.
Bakken onder dashbord rood gespoten -> andere originele bij
Heeft spoiler op de koffer gestaan (waardoor er nu 4kleine gaatjes in het kofferdeksel zitte)
Passagiers vleugel vooraan klein stukje verf af
Keivanger onder bumper heeft een deukje
Onder de achterbumper klein stuk verf af.

Er is klein beetje carrosserie werk aan. Opzich niet veel.
Ofwel een rat van maken ofwel gewoon minimaal restaureren.

Bodem is BEEN HARD, geen krik schade, geen roest, geen rotte plekken.

rede van verkoop: heb er zelf geen tijd meer voor en aangezien er een T1 spijlbus opkomst is moet er 1 wage plaats maken
PRIJS: 1150€! Compleet origineel op wielen en wat kleine prutsen na. Zeldzaam exemplaar!

0485560617 (bellen na 17uur!)








[img]http://img526.imageshack.us/img526/2393/p1000721p.jpg[img]








Last edited by Doebie : 07-06-2012 at 16:18.
  #2  
Old 05-06-2012, 16:03
Doebie Doebie is offline
Forum Regular
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 135
Default

Prijs bespreekbaar - Een goed bod altijd welkom !
  #3  
Old 05-06-2012, 20:06
nickyy nickyy is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 392
Default

hoe zit dat dan, als ik hem in NL wil invoeren? want ik begrijp dat de auto nu een beetje duits en een beetje belgisch is. Of heb ik het mis?
__________________
Vw golf 3 VR6 bj 1993
Yamaha R6 '06
  #4  
Old 05-06-2012, 21:50
Doebie Doebie is offline
Forum Regular
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 135
Default

heb u pm gestuurd

Last edited by Doebie : 06-06-2012 at 12:50.
  #5  
Old 06-06-2012, 11:02
Doebie Doebie is offline
Forum Regular
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 135
Default

Prijs verlaging - Moet weg, staat spijtig genoeg in mijn weg maar er komt iets anders.

Prijs voor dit leuks : 1250€




Nieuwe fotos interieur. Kan nog verschillende manieren uitgaan want heb nog een paar interieur delen liggen.

Al het andere krijg je er ook gewoon bij




Last edited by Doebie : 06-06-2012 at 11:24.
  #6  
Old 06-06-2012, 12:50
Doebie Doebie is offline
Forum Regular
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 135
Default

Vandaag ook gelijk gaan informeren op de technische keuring te mechelen voor de juiste info.

De station chefs vertelde mij het volgende :

Wagen bezit alle nodige documenten voor de invoer keuring of voor keuring als oldi.

Daarbij de wagen 25j oud is:

keuren als oldtimer : gewoon zo voor rijden met deze banden maat. En keuren als oldi.
Wordt niet naar de velgmaat/bandenmaat gekeken. Lichten hoeven niet te werken of geregeld te zijn daarbij een oldi snachts niet mag rijden. Gevarendriehoek en fluo vestje nodig.
Krijgt dan een belgisch inschrijvings bewijs maar gelieve ook de Fahrzeugbrief te kopieren alvorens naar de keuring te gaan. omdat je deze naderhand moet inleveren.

Dagelijks keuren mits afspraak op technische keuring : wat moet er dan gebeuren -> 4andere wielen en banden met juiste bandenmaat (heb een document van belgie met welke maat er exact opmoet. Dan is de wagen gekeurd voor dagelijks gebruik.
Je kan ook eerst oldtimer keuren en achteraf dagelijks of andersom. Dat is geen enkel probleem.

Auto technisch nazien voor keuring (remblokken voorraan,alternator riem en luchtfilter zijn reeds vervangen. Aandrijfashoezen zijn oke, rubbers ophanging zijn oke.)

Invoeren van Belgie naar een ander land : identiek het zelfde. Daar heeft het enig belgisch keurings bewijs niets mee te maken.
  #7  
Old 07-06-2012, 16:19
Doebie Doebie is offline
Forum Regular
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 135
Default

Price drop : 1150 (staat in mijn weg !) Moet plek maken voor myn bus



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 06:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum