|
||||
|
||||
toplager vraagje
beste vw homies,
vorige week ben ik begonnen de 1300 te demonteren, te beginnen met de verlagingsset (vaste weitec). nou wil ik deze week deze op de gti gaan zetten. kan ik de poten gewoon zo overzetten? of zijn gti toplagers anders (sterker) als die van mijn 1300? ik heb geen verenklem, dus ik haal de poten liever niet uit elkaar tenzij het niet anders kan. alvast bedankt!
|
||||
|
||||
iemand? ik wil graag aan de slag en anders moet ik een verenklem gaan bestellen.
|
||||
|
||||
ik heb geen idee, maar ik denk dat je sponser wel een verentang te leen heeft, dat scheelt weer in de aanschaf kosten.
het enige wat je kan doen is even een vw garage bellen of de type nummers hetzelfde zijn
|
||||
|
||||
ja of rij ff langs in roosendaal, doen meestal niet zo moeilijk bij dat magazijn daaro, tegen mij niet iig als ik iets wil weten of iets moet hebben en ik weet niet wat precies (voor me dash project..)
|
||||
|
||||
dat ik daar niet eerder op ben gekomen :o ff langs de dealer gereden, en de toplagers blijken hetzelfde te zijn. dus ik kan ze van de week eens gaan monteren.
en bkz: verenklem had ik wel kunnen lenen bij bartelen, maar ik wil toch graag zelf zo'n ding hebben, wel eens handig. mooi sinterklaas kado bedankt voor de reacties!
|
||||
|
||||
ja zat er ook al aan te denken... je weet wel waarom he?
|
||||
|
||||
Quote:
jup, de enige manier om van die "ik ben op weg naar turkije" look af te komen. of toch ff langs bartelen (of je beun)
|
||||
|
||||
denk dat ik t gelijk laat doen als ik er weer atsen op gooi, morgen ophalen en dan maar polijsten he.. laat ik hem gelijk omhoog zetten als ik er bandjes op laat leggen