|
|||
|
|||
Bredere spatbordranden mk1
Goedemiddag,
mijn naam is Alex, en ik heb sinds kort een Caddy mk1 1.6 Diesel uit '86. Dit is mijn eerste VW, dus ik heb eigenlijk geen idee wat er allemaal op de markt is van onderdelen etc. Nu heb ik een vraag, zijn er bredere spatbord randen te koop voor de golf of caddy mk1? Het liefst van plastic, maar mag ook metaal zijn. En ik hoorde dat een carterpan van een golf 3 ook zou passen ivm bodemspeling? Weet iemand welk type ik dan zou moeten hebben? Grtz, Alex |
|
||||
|
||||
voor wielrand verbreders zijn voor van golf 1 en achter van jetta 1 deze moet je wel een beetje aanpassen maar er zijn ook caddy s die achter al eens nieuwe wielranden in gelast zijn en dan van een golf
|
|
|||
|
|||
Tnx!
Zijn dit dan ook echt bredere randen? Of bedoelde jij nieuwe originele randen? Het gaat namelijk niet om rotheid maar om de wielen die nogal uitsteken =) Grtz, Alex |
|
|||
|
|||
er bestaan/bestonden "polyesther" verbredings setjes
voor de golf 1 oa van bbs wellicht dat je zoiets pas kan maken op je caddy mits het nog te vinden is |
|
||||
|
||||
het zijn zwarte verbredings randen ,verbreden ongeveer 1,5 tot 2 cm
ik heb ze er zelf ook op zie mijn project topic |
|
|||
|
|||
Na alles uitgerold te hebben en spatbordverbreders van een golf mk2 gebruikt te hebben, heb ik besloten om toch maar op zoek te gaan naar stalen bredere spatbordranden, aangezien de oude ook goed verrot zijn.
Dus iemand misschien een adresje? en eventueel ook nieuwe binnenwielkuipen achter? Grtz, Alex |