#1
|
||||
|
||||
Digifant ontstekingsprobleem
Ik heb een probleem met mijn Digifant 1 systeem
Als ik de ontsteking monteer op de kop vonkt hij niet, dus spuiten de injectoren ook niet in. Halen we echter de ontsteking van de kop af en draaien de rotor zelf even rond hebben we een vonk die zeer goed is en alle injectoren hoor je tikken... dus ze gaan open. Wat de fuk kan dit zijn ? We hebben al een massa gemaakt van de kop naar de - van de accu. Iemand suggesties ?
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#2
|
||||
|
||||
Quote:
Kapotte bedrading naar de hall gever, waardoor hij normaal geen contact maakt en als je de ontsteking in een andere positie hangt wel. Kan anders ook NIKS bedenken.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#3
|
||||
|
||||
draad breuk dus
succes ermee dennis groetjes bas |
#4
|
||||
|
||||
Nog mensen met suggesties ?
Ga morgen kijken of de nokkenas de rotor wel meeneemt, hebben we niet eens gecontroleerd
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#5
|
|||
|
|||
ik weet het ook niet maar succes er mee
__________________
feit EEN POLO 1.0 REMT HARDER DAN DAT HIJ OPTREKT |