|
|||
|
|||
passat g60 syncro
|
|
|||
|
|||
Idd een hele nette passat, hier wat foto's toen wij hem hadden!
Is, of was nog zeker wat leuks van te maken. Netjes in de lak en een harde auto! Daarna heeft arie hem opgehaald! Last edited by Edition-Blue : 17-05-2012 at 20:53. |
|
|||
|
|||
Wel jammer dat zoiets moois gesloopt wordt....
|
|
||||
|
||||
tja,zonde is het wel ene kant....maja met de huidige brandstof/belastingprijzen is zo'n ding niet aan te houden als daily,ook niet als project trouwens.je moet er dan een liefhebber voor treffen die dat er wel voor over heeft,zoek die maar eens
maar het is idd een prachtige auto,zeer netjes van binnen en van buiten.
|
||||
|
||||
er zijn genoeg mensen die niet zo veel km rijden, en dus wel in zo'n auto kunnen en willen rijden. je kunt prima dagelijks 1 op 10 met zo'n auto halen lijkt mij. dus zo gek is dat nog niet.
|
||||
|
||||
Wat lijkt mij dit gaaf voor in de winter als pekelvreter.
|
|||
|
|||
en ze zijn zeldzamer als een golf rallye dacht ik zo jeziet ze erg weining.
is een erg mooie auto en reed ook erg goed.kon mooi een dikke aanhangwagen trekken. |
|
||||
|
||||
zitten er in dat interieur nou ook nog wat leuke opties verder dan?
heerlijk dik autotje
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
In Duitsland wordt je ermee dood gegooid! Gr |
|
||||
|
||||
Quote:
nou,1op10 met een variant van 1500 kilo met een g60 voorin is wel erg positief hoor maar schijnbaar zijn er idd mensen genoeg die niet veel km's rijden,en het ook wel zouden kunnen betalen,maar die hebben hem toen ook niet van ruurd en molle gekocht.en zo duur was ie niet.......
|
||||
|
||||
Ik vind het gaaf zo'n g60 syncro
Op ebay stond laatst eentje met een originele VWmotorsprt 16vg60 erin
|
|||
|
|||
Quote:
+1 |