![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo mensen ...
ben nu bezig met een golf 1 tdi ..gaat prima is lopend en all maar er zit me toch 1 ding niet lekker das linker aandrijfass de stand daarvan .rechts zit perfekt en motor ligt mooi maar die linker ass. heeft wat een vreemde stand .. wie heeft foto hoe ut bij jully zit kan ik kijken of het zelfde is . ![]() Last edited by gooigolf : 21-05-2012 at 20:35. |
|
||||
|
||||
![]() ik heb vandaag toevallig hetzelfde bij de hand gehad.heb mijn motor ingebouwd,en die linker bleef wat raar zitten.heb het vergeleken bij mijn ex-mk1,maar die had het ook ,dus ik ga er niet over in zitten verder?
|
||||
|
||||
![]() mat ik even delkomme gooi?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hey pedde ... je mag wel even kijken hoor ..hahah mijn as staat wat scheef na achter heel apart .. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik kom morgen wel even bij je langs
uurtje of kwart voor 9/9 uur |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hey pull ja vraag het liefer paar keer ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oke jong .. heb jij foto van jouwe .. gr gooi . |
|
||||
|
||||
![]() ja dan moet ik hem maken en in de nette kleren onder de auto gaan liggen, maar ik kom morgen wel even in de golf 1, dan kun je het even bekijken
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja is best peter . is heel apart rechter ass zit 100 procent tegen over fusee .. en linker zit er wel as dikte naast hahahah ... gr gooi |
|
||||
|
||||
![]() dat is wel vreemd inderdaad
heb je de steun aan de linkerkant wel goed gemaakt? |
|
||||
|
||||
![]() die heb ik laten maken ,,
en de maten kloppen wel ..heb vergleeken met andere steunen , en als ik de steun langer zou maken .. komt motor en scheef in . lijkt mij ook niet gewldig ..wot is dien email maak ik er effe 1 vrgr gooi |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() aan de foto's te zien denk ik dat je achterste kantelsteun aan de achterkant van de versnellingsbak te laag zit.
dat probleem had ik eerst ook |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wil niet foto,s te groot hahahaha .. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oke .. daar krijg je idd dat scheef omhooge van wel goed maar hard hard .. verandert niet dan volges mij ..tis niet veel maar vond zo apart lijken . vrgr gooi |
|
||||
|
||||
![]() ik ben met de achterste steun aan het stellen geweest en krijg het er ook niet uit.bak hangt in originele steunen.maar zoals ik al zei,mijn oude einser heeft het ook zo zitten en die rijd goed dus het zal wel
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hallo pull ../ ja idd heb het vaker gezien maar twijfelde heb de achterstu steun zo gemaakt .dat steun bakzijde mooi recht hangt voor zit hij ook perfekt in zijn steun niet scheef hangen etcc. maar voorkom liefer een probleem .dat ze met dag hier staan met kapotte ass ![]() vrgr gooi |
|
||||
|
||||
![]() ja snap ik.....ik moet zeggen dat het er erg vaag uit ziet,als je er op let.andere kant,die homokineet is ervoor gemaakt,dus het zal wel goed gaan....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja idd ... als je stuur draait en wat gasgeeft komen er ook grote krachten op .dus denk dat wel goedkomt . ![]() dat van jou ziet er goed uit .die steun word nog heel gknoei zag ik weinig ruimte ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hehe idd,kan niet altijd meezitten
![]()