|
|||
|
|||
Wittuh
Ik zal me eens voorstellen,
Ik ben Nick 23jr, wonend in Uden(noord-brabant). Zit hier al sinds 2007 mee te lezen maar nooit voorgesteld. Mijn eerste auto's waren namelijk 2x Jetta mk2. Daarna Volkswagen passat 3b en nu momenteel Audi a6. Maar sinds kort ben ik eigenaar geworden van een golf mk1 gx km.stand 180.000 , Auto is van collega geweest en stond al 3 jaar te verstoffen binnen. Aangezien hij de auto helemaal wilde overspuiten heeft hij een paar dingen geschuurd (dak, achterscherm) Dus dit moet ik even bijwerken + nog een hoop andere dingen zoals dashboard, achterbank, bumpers vervangen Hier een paar foto's hoe hij er nu bij staat: Golf is ongeveer een jaar terug verkocht Last edited by wittuh : 12-08-2014 at 14:41. |
|
||||
|
||||
Ben benieuwt naar het verse laagje lak Ennn welkom!
|
||||
|
||||
welkom ,ik hoop niet dat het plasje op foto 2 van de golf is
|
|
|||
|
|||
Quote:
Haha nee is maar water, had de vorige dag het stof eraf gespoeld. |
|
||||
|
||||
nette mk2 man wat staat ernaast onder de hoes? e30??
verder welkom hier |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja is idd een e30 , is een leuk projectje van een collega. moet een driftauto worden, hij heeft er al veel werk ingestoken. het schutbord aangepast zodat de motor verder naar achteren ligt, hydraulische handrem, rolkooi enz. was origineel een 316, ligt nu een 325 e36 blok in |
|
||||
|
||||
ahh nice ik heb volgens mij nog een vast gelast dif liggen.
ik ben totaal geen bmw fan but I LOVE THE E30 |
|
|||
|
|||
Na een tijdje audi te hebben gereden, ben ik toch weer terug bij de oude vw's . Sinds kort in het bezit van een Jetta uit 1990. Komt oorspronkelijk uit belgië en heeft wel een paar leuke opties zoals schuifdak, metallic lak, centrale vergrendeling, automaat en stuurbekrachtiging. Het mooiste is wel de km stand van maar 60.000
Hier een paar foto's: Alleen loopt de auto jammer genoeg niet zo lekker op dit moment... heb nog niet kunnen vinden waar het aan ligt |
|
||||
|
||||
nice!
Een automaat zeg je? dan moet het een 1.6/1.8 zijn en als het de 1.6 versie betreft kan je de carburateur er wel af halen, is vaak de boosdoener. |
|
|||
|
|||
Quote:
ja haha, is inderdaad de 1.6 met pierburg carburateur |