|
|||
|
|||
Hier nog een! Al lang geen update geweest!
|
|
|||
|
|||
De foto van transport is nog steeds zoals deze in de hoek van de garage is weggezet.
Zo af en toe scoor ik nog wat spulletjes... maar verder ben ik alleen maar aan het verbouwen thuis in de vrije uurtjes, en dat is dan een zware combi met een drukke baan.. ik denk dat de Porsche nog zeker 2 jaar op bokjes zal blijven staan. 1 geluk lijkt erop dat ie niet minder waard wordt :-) |
|
||||
|
||||
Mijn favo project!!!!!!
|
|||
|
|||
Stiekem toch nog aan de gang geweest?
|
||||
|
||||
Wat een project ! Echt mooi om te doorlezen.
|
|||
|
|||
Quote:
Wel balen voor je dat je auto steeds minder waard wordt...... Straks verkoop je hem nog als hij af is om de winst in je zak te stoppen en kun je er niet van genieten door er mee te rijden. Maarja dan koop je toch een VW die worden ook meer waard alleen niet zo mega-snel-meer als een Porsche. |
|
|||
|
|||
Wat moet je nou met zo een reactie
|
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon snel afbouwen, RIJDEN en genieten!! Jos.
|
||||
|
||||
Quote:
Denk dat de reactie niet zo negatief is bedoeld. Waarschijnlijk moet je "minder" lezen als een typfout. Dan zou hij eerder bedoelen. Straks ben je zo lang bezig. Dan is de auto klaar. Verkoop je deze om de winst te pakken en heb je er eigenlijk niet in gereden. Alles wat Porsche 99x heet is de afgelopen vijf jaar bijna verdubbeld in prijs. Maar wat Jos zegt. Afbouwen en rijden. (ken nog z'n project )
|
||||
|
||||
Quote:
tm de 993 heb je gelijk, maar de meestse 996, 997 en 991's zakken alleen nog maar in prijs hoor (met uitzondering natuurlijk van de GT2/ 3's en speciale uitvoeringen)
Last edited by Area51 : 20-09-2017 at 11:12. |
|
||||
|
||||
Waarde van een 996 of 997 stijgen wel degelijk in waarde...