|
|||
|
|||
Quote:
Bevalt die verlichting nog een beetje boven de auto? Vind het er mooi uitzien maar lijkt me super irritant werken eigenlijk. Ben ook nog op zoek naar zoiets maar twijfel nog steeds.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is niet mijn lamp. Ik zou het niet durven zeggen. Komt amper daglicht binnen rond deze tijd. Voor wat zou je zo veel licht nodig moeten hebben? |
|
|||
|
|||
Quote:
Als ik aan het sleutelen ben kan ik niet genoeg licht hebben. Komt misschien ook omdat ik een dagje ouder wordt.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
voor het polijsten van een auto is het licht wel echt fijn zo. je kan er goed je weerspiegeling in zien zelf ben ik ook al een tijdje opzoek naar iets maar wil juist iets anders omdat je deze krengen inmiddels overal ziet. zit zelf aan dit te denken: led balken zijn zelfs nog in kleur te stellen dus kan ik uit eindelijk kiezen wat ik het fijnste vind.
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |