|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Erg mooi sfeervol!
|
||||
|
||||
Heel gaaf inderdaad!
|
|
||||
|
||||
Nice schuurtje !!
|
|||
|
|||
Hierbij mijn garage
Ik heb er de laatste paar weken flink wat werk aan gehad Nieuwe verlichting ,nieuwe werkbank op mijn hoogt en alles opnieuw geschilderd |
|
|||
|
|||
Very nice.
|
|
||||
|
||||
Mooie garage!!
|
||||
|
||||
Geweldig!
Heb je wat meer info over die hefbrug? Ziet er compact uit! Mag ook in PB trouwens |
|
|||
|
|||
Ik had 2 kastjes gekregen van mijn moeder. Deze wou ik onder mijn werkbank plaatsen, maar hiervoor moest het onderste blad naar boven. Bijkomend voordeel is dat mijn lasapparaat en kompressor er nu ook onder passen, wat weer meer ruimte geeft in de garage.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Je hebt Pm |
|
||||
|
||||
fraaie werkplaats indd!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Instagram/AndreBusser Last edited by a.busser : 23-03-2020 at 16:11. |
|
||||
|
||||
Heerlijke werkplek zo! Goud waard wat mij betreft. (en al helemaal in deze tijden )
|
|
||||
|
||||
Lekker sfeertje in de garage hierboven, beetje darten, biertje erbij met blik op 't blik top!
|
||||
|
||||
Goed Quarantaine hok inderdaad
|
||||
|
||||
Nog een PS2, vet!!
|
||||
|
||||
Quote:
met vrienden uren Gran Turismo 3 en 4 gespeeld. Dat wilde we in de zomeravonden onder het genot van een biertje nog eens overdoen. De playstation heb ik geruild tegen 3 zakken paaseitjes, de TV komt van de Switch voor 20 euro, het spel via een of andere site voor 3 euro, het memory kaartje hadden we gelukkig nog. Kortom voor nog geen 30 euro rete veel schik!
|
||||
|
||||
Hier idem, altijd gaaf!! Zeker onder het genot van een biertje