|
||||
|
||||
Filmpje van een kever van een moat van mij
Hierbij een filmpje wat ik vandaag gemaakt heb.
Het is een getunde 1600cc kever die net klaar is Moet nog gekeurd worden maar op dit moment wordt er nog niet mee gereden In het voorjaar komt er een rijdend filmpje Groeten http://www.youtube.com/watch?v=ONNAPd7__Jk Last edited by dimitri : 16-01-2010 at 16:12. |
|
||||
|
||||
Je link is niet helemaal ok.
|
|
||||
|
||||
Doedt het filmpje het niet dan nu wel denk ik laat even weten groeten
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zie een filmpje met een groene Kadett. Geintje! Bij mij dat'ie het wel. |
|
||||
|
||||
Lekker geluidje joh. Kever ziet er ook mooi strak uit!
|
||||
|
||||
Quote:
hahahaha ja dat zal wat wezen dan klaag ik youtube aan |
|
||||
|
||||
Leuk ding! Wat is er aan getuned, en specificaties van het blok?
|
||||
|
||||
Quote:
Dit heeft hij er aan gedaan -W110 nokkenas (286 gr) -Verlichte nokvolgers -Verzwaarde klepveren -Gebalanceerde krukas -Verlicht vliegwiel -Koppen geflowd -hoogvermogen oliepomp met speciaal oliefilter -Spaggeti uitlaat (zonderkachelpotten) -Dubbele carburateur komt nog -En er komen nog andere banden op het zijn nou nog een beetje balon banden -het is nog een project is pas over een paar maanden klaar standaard kever 1600: 50PK NU na revicie/tuning : ca 85PK |
|
||||
|
||||
Mooie kever!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
staat deze kever in bunschoten/spakenburg????
|
||||
|
||||
Nette kever !