|
|||
|
|||
GESTOLEN: mooie zwarte VW Caddy 50 BS SJ te Valkenburg
In de nacht van 25 mei op 26 mei is mijn opvallende Volkswagen Caddy, tezamen met een Golf 5 gestolen op een overloopterrein bij een Fletcher hotel in Valkenburg aan de Geul.
Het betreft een zwarte Caddy 2005, verlaagd met kw schroefset, 18 inch Lenso BBS Le Mans velgen, Touran spiegels,Touran Grill, Touran bumpers, Golf 5 stoelen met stoelverwarming. Ondanks mijn extra zware stuurslot, wat er nog wel lag, dus stuur doorgeslepen, is de auto weg, hoogstwaarschijnlijk naar het Oostblok !! Lang leve de open grenzen ;-( !! Mocht je hem heel toevallig gezien hebben, of tips hebben, hoor ik ze graag !! http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...orderSource=SYI |
|
||||
|
||||
Weet niet of ik dit hier mag delen, hopelijk wel van de beheerders.
Mijn motor is afgelopen nacht gestolen uit mijn beveiligde berging in Haarlem. Als iemands iets weet / ziet dan zou ik dit graag horen! Alvast bedankt allemaal!! Voor de mensen die mijn motor niet kennen: Suzuki GSX-R 600 K9 Zwart met gouden wielen Uniek kenmerk : de special paint op de zijkappen. Is lastig te zien op de foto's maar er zitten in donkerzilver een soort tribals over de kuipen!! Zie je vrijwel geen 2e van! MV-RG-09
|
||||
|
||||
Kut voor je, hoop dat hij gevonden wordt.. dikke fiets.
|
|
||||
|
||||
Golf 6 gestolen, dader reed in caddy camouflage
Ik deel het ook even hier.
Me maatje zijn golf 6 is gestolen in Bergen op Zoom. De daders reden in een caddy in legerprint. Misschien herkent iemand de caddy?
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
foto van de golf lijkt me ook niet overbodig, die caddy kan goed in het kanaal liggen nu!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Of terug zwart... |
|
||||
|
||||
Er rijdt al jarenlang zo'n camo caddy rond in regio Bergen op Zoom. Volgens mij staat deze altijd geparkeerd in Tholen. Daar heb ik zo'n caddy ook al erg vaak gespot.
Maar wellicht is deze inmiddels al verkocht of gestolen dus kan niet zeggen of dat om dezelfde eigenaar gaat.
|
|||
|
|||
Ik ken de eigenaar niet maat herken z'n GTI wel:
https://0297.nl/nieuws/60768/auto-g...fland-mijdrecht Gr. Cees |
|
||||
|
||||
Deze camper is onlangs gestolen:
Dankzij RTVNH zijn kenteken en woonplaats niet bekend, ik weet alleen dat het ergens in NH moet zijn... |
|
||||
|
||||