|
||||
|
||||
Pedalenbox Scirocco MK2 uitbouwen
Iemand weet hoe dit moet? Of iemand die een plaatje heeft uit het werkplaats handboek? Ik heb echt geen idee wat er allemaal los moet om deze eruit te krijgen..
|
|
||||
|
||||
Als het goed is hetzelfde als bij een golf 1.
3 moeren bij de rembekrachtiger los, onder bij de pedalen nog 1 of 2 punten los en dan kan je m uitbouwen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij de rembekrachtiger had ik al het een en ander losgeschroefd. Bij de pedalenbox kon ik zou gauw geen moeren vinden. Verder vroeg ik me af hoe je de pedalenbox los koppelt van de rembekrachtiger. E.e.a. lijkt met een draadeind aan elkaar verbonden alleen geen idee hoe je die eruit kan draaien |
|
||||
|
||||
Quote:
Er zit een pen met borging door het pedaal en gaffel van de rembekrachtiger. De borging is een omega vormig plaatje die aan de kopse kant van de pen zit. Borging (omhoog/omlaag) van de stang afduwen en pen eruit schuiven. Succes.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat verklaart een hoop, nu kom ik er wel uit denk ik, bedankt! |
|
|||
|
|||
Utahhelicalpiers
Utah Helical Piers is a one of the best construction foundation. Our company has been working for 17 years in this industry. We provide the construction industry with the highest standard, most adaptable and inexpensive stabilization products. We also provide best built-up the basement repair Salt Lake City and Utah helical piles . One good thing of our company we also manufacture by best quality of hydraulic push piers.
|