@Pewi:
Ik zoek eigenlijk schema's van de 1.8T motorcode AGU
En dan van de bedrading van alle sensoren / dynamo / lmm enz. dus het hele motorgedeelte tot de ECU.
En dan hetzelfde schema van een 1.8T met mapsensor audi / vw maakt me niet uit.
Dit alles om te vergelijken , zodat ik weet waar ik aan begin met bijv. een andere vag ECU en het aanpassen van de kabelboom.
@turbo-variant:
Okee dus alle drive by wire systemen hebben een MAPsensor , dus niet alleen ECU vervangen maar ook gasklep en gaspendaal als het zo ver komt.
Rede dat ik van de LMM af wil is dat deze een obstructie vormt in het inlaat traject en bij grote hoeveelheden luchtverplaatsing geen goede berekening kunnen maken ook is een MAPsensor gewoon makkelijker met de setup die we willen maken en bij hogere vermogens.
We willen minimaal 500 krukas pk gaan halen.
@rallygolf20vt:
Een grotere LMM is zeker een oplossing maar voor ons is toch de MAPsensor de keuze aangezien we deze keer extreem willen gaan
Als het niet anders is gaan we voor een ander MM , maar ik wil gaan uitzoeken of de LMM > MAP conversie te doen is , niet alleen voor mezelf maar misschien ook interessant voor anderen.
Alvast bedankt voor de interesse , groeten Mellos.