Quote:
Originally Posted by A.D GOLF1 1976
Als laatste nog even voor de bezoekers die graag de hond meenemen naar een meeting.
Oke als je je hond meeneemt , maar voor degene die dacht dat het nodig was zijn/haar hond z'n frikandel op het loopterrein uit te laten persen , laat die hondenbezit(s)ter dan ook zo netjes zijn dit even op te ruimen, zodat een ander er niet meer van hoeft te genieten, hetzij onder zijn schoenen en nietwetend in zijn tapijtje van z'n auto uitsmeerd. (niet dat ik er in gestaan heb of het heb besmeurd in mijn auto).
|
Super reactie, je haalt me de woorden uit de mond! Een keer een servetje of blikje van de vloer te moeten ruimen vind ik helemaal niet erg alhoewel dat al niet al te netjes is, maar dit was echt belachelijk. Als baasje zie je toch dat t beessie begint te kakken en uit fatsoenlijkheid ruim je dat toch op? A-so-ciaal!
Quote:
Originally Posted by audivwfreak
hey ja das apart!!
|
En ook nog van dezelfde eigenaar ook
Ooit eens
bij toeval getroffen op een meeting, aan de praat geraakt,
aantal jaren later te kopp aangeboden gekregen en nu
is hij de trotse eigenaar van deze "Silvertwins"
Ikzelf had er een beetje de angst in dat de opkomst niet echt
geweldig zou zijn, maar zowel qua niveau als hoeveelheid werd
ik blij verrast! Veel en mooi!
Nu moe maar voldaan op de bank, maar dat duurt niet lang denk ik. Moet maar eens een beetje slapen. Morgen een snipperdag, dus tijd voor de foto's
Deze houden jullie dus tegoed
Bedankt voor alle reacties en de goede opkomst. Hierbij gaat ook alle dank uit naar alle vrijwilligers, juryleden en sponsoren voor het mogelijk maken van deze mooie dag.