Thread: perojo
View Single Post
Old 15-09-2010, 00:08
perojo perojo is offline
Forum Regular

Send a message via AIM to perojo Send a message via MSN to perojo

Quote:
Originally Posted by Vento Vice
...je was zo blij, dat je het interieur maar meteen 2 X hebt gepost?

J*z*s! Wat ziet dat interieur er uit, zeg! Ik neem aan dat dit de foto´s zijn van nog vóórdat je bezig bent geweest?

Die 16V die wordt dus gedemonteerd, begrijp ik? Blokkie gaat in de Fire??

nu ben ik via mijnalbum.nl foto's bijelkaar aan het zetten
de foto van het interieur (die ik perongeluk 2x heb geplaatst )
dat waren nog de oude foto's die marielle had gemaakt waar zij ook op heeft gereageerd van de flits hoop dat iedereen dit leest die het niet snapt die erop heeft gereageerd

ben nu een map aan het maken met mijn eigen foto'svan de f&i van het begin tot het eind interieur was echt heel vies maar dat zien jullie uiteindelijk wel op de foto's ennu nee blok van de f&i loopt super dus blijft lekker op zijn plaats

ff een ander onderwerp moet zeggen dat ik sommige mensen wel flauw vind die meteen beginnen te zeuren over een praat forum beter als dat er helemaal niks gezegt word toch ??? is toch super dat je elkaar zo op de hoogte kan houden en dat je andermans eigendom waar men trots op is op foto's kan bekijken heb sommige mensen gezien die ergens op reageren en vind het erg kinderachtig

maargoed iedereen is verschillend maar wij vinden het juist mooi als iemand anders een mooie auto heeft waar hij/zij trots op is zo hoort het toch mensen

weer iets liever voor elkaar op dit forum

ook al zitten we nog niet zo lang op dit forum maar ik vond dat dit even gezegt moest worden hoop dat meerdere mensen het met me eens zijn
Reply With Quote