@ iedereen, dank voor de leuke reacties!
vandaag lekker aan de klus geweest met de auto. Originele achterlichten erin gezet, meteen de lichte lekkage aan de achterkant verholpen
liep lekker langs die imitatie lampen op!
Aan de voorzijde de stadlichtjes in de knippers afgesloten en een USlight setje van Melvin gemonteerd, zal als ik weer foto's geupd heb zijn topic op Volksforum aanvullen.
Na het eten maar eens even de radio, asbak.... bijna het hele dash eruit gehaald
Dat heet, het gedeelte van het klokkenpaneel ed. Een paar scotch blokjes en kroonstenen voor de radio, verder lijkt het mee te vallen. Wel een hele rare doorverbinding bij de stekker op de klok, een hele dikke zwarte draad van de bruine bij de hoofdstekker naar een wit/gele bij de kleine stekker... zal morgen eens foto's maken. Wil ook nog even het console naar voren halen met de klokjes erin, daar zal ook wel een en ander aan doorverbindingen tevoorschijn komen gok ik.
Als ik nog iemand blij kan maken met de heldere koplampen laat maar weten, deze gaan er ook uit, net als de achterlichten. Mijn voorkeur gaat uit naar ruilen, jij de imitatie lampen ik originele lampen.
Wordt vervolgd
Bijna vergeten: ook nog even een wiel vervangen voor een van de bijgeleverde velgen: