Thread: Ant-
View Single Post
Old 06-09-2010, 17:14
Ant-'s Avatar
Ant- Ant- is offline
Forum Newbee

Zo gisteren op het werk even vanuit kantoor een aantal foto's geschoten. Beetje van ver en door het raam, maar dan hebben jullie een idee hoe hij eruit ziet. Ik moet hem nog steeds wassen, maar na deze week heb ik vakantie dus dat gaat goed komen.

Even een vraag, bij de inbouw moesten alle kappen eraf. Nu zit deze rond de airco knoppen niet helemaal klem, maar ik zie daar ook geen klik systeem. Dit hoort toch niet zo?

Radio inbouw ben ik niet 100% tevreden over, maar ben bang dat er weinig andere opties zijn. Heb al contact gehad met Alpine, daarvan kreeg ik vanmorgen om 9.15 uur keurig antwoord op mijn vraag of ze speciale inbouwframes hadden voor VW Golf V van deze radio. Hadden ze niet, maar kreeg wel een link van een bedrijf die het in zekere vorm had. Maar vond dit niet optimaal. Andere radio is niet echt een optie, deze is echt super fijn en ipod controle is geniaal. Ipod ligt in het dashboardkastje en zonder te boren kon de kabel worden bevestigd.

Hier de alternatieve optie voor de inbouw:

Het staat dat het er is voor VW Golf V (vorm zal wel voor Golf zijn aangepast), maar ook hier zit weer zo een extra naad. Moet er nog even over nadenken. Zie net dat volgens de producent, onze lokale autoshop officiële dealer is, dus in me vakantie eens kijken daar.

Inmiddels zit er ook een DEFA alarm in. Stond eerst op sensitiviteit 3, maar toen ging het alarm steeds af om niets. Nu staat hij op 2 ingesteld. Tot nu toe gaat dat beter. LED zit tegenwoordig op de voorruit sensor geïntegreerd, scheelt weer gaatje boren. Verder geen extra kasje nodig, deze wordt in de sleutel gebouwd.

Wanneer de auto schoon is zal ik wat meer goede foto's maken.
Reply With Quote