![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
04-09-2010, 18:26
|
![tim_j's Avatar](image.php?s=a37af08abb4aa2d2839f5933a6b06709&u=9106&dateline=1301571910) |
Married to PC
|
|
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,485
|
|
phoe, het gaat niet lekker met de C/GL..
als het van de distributiekap komt, denk ik aan de krukaskeerring, of de nokkenasring. die laatste weet je als je de kap eraf haald.
maar, hoe komt die lekkage dan? hoge carterdruk?
heb je toevallig last van inwendig olieverbruik?
is je carterontluchtingspotje schoon, (wil zeggen weinig troep erin?
is je carterontluchtingsslangetje helemaal in orde?
heb het zelf gehad met een MH motor dat de motor uitviel als de cartontluchting niet zat aangesloten op de inlaat. (raar maar waar)
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily
'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. ![Thumbup](http://www.volksforum.com/forum/images/smilies/thumbup.gif)
'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ?
|