Thread: wat te doen?
View Single Post
Old 05-01-2004, 20:57
polopower polopower is offline
Postwhore

Sorry, maar ik ga toch nog ff reageren. Sommige dingen laat ik nu eenmaal niet zonder weerwoord over mijn kant gaan. Richard wat mankeert jou, kun je niet lezen of lees je alleen wat jij wilt?
Dat je je aan mij irriteerd: mij best.
Dat je me zo dom als een achtereind van varken vind: mij best.
Dat je je afzet tegen advies van anderen: mij best.

Maar ik vind het redelijk jammer en karakterloos van je om op deze manier een trap na te geven met betrekking tot een uitzichtsloze discussie, waarvan ik dacht dat wij die BEIDEN hadden besloten af te sluiten.

Ook vreemd, omdat je me op het hart drukte in de andere topic's (ja het zijn er al meerdere helaas) dat het niets persoonlijks is.... mag je me dat na deze uitspraak nog eens proberen voor te houden. Mij maak je me de pis er niet lauw om hoor, denk alleen wel dat je op deze manier meer mensen tegen je in het harnas jaagt, dan jij kan bevatten. Er zijn misschien mensen die wel het beste met je voor hebben,waarvan jij hun meningen en ervaringen afdoet als onzin.

En de reden dat ik geen behoeft heb om met je te spreken op msn? Omdat mijn invoer via het toetsenbord er op jouw beeldscherm klaarblijkelijk heel anders uitkomt.

Hoop met deze post dan eindelijk een punt achter dit eindeloze gebeuren te zetten. Misschien spreek ik je nog wel eens op een meeting tot die tijd verblijf ik in de hoop dat luisteren wel een van je betere eigenschappen is.

U zijt gegroet!