Net uit de schuur gekomen , auto weer een beetje toonbaar gemaakt , dit zal waarschijnlijk toch de laatste meeting zijn geweest waar ie kwam dit jaar
Mijn mening even op een rijtje , terrein was erg mooi , alleen zat het weer niet echt mee ,maar dat heb je niet in de hand natuurlijk !
Het showterrein was leuk ingedeeld , alleen werden wij eerst op een parkeerplaats gestuurd en zijn later pas op het terrein aangekomen , maar dat maakt de pret niet minder natuurlijk !
De grote 'Paraplu" was wel een hele leuke vondst , al moest je bij hevige regenval nog wel een paraplu bij op hebben
Leuk loungehoekje a la TopGear , waar Cor zich lekker heeft vermaakt
Ook zijn er enige dingetjes waar Alberto het ook al over had , zoals de indeling van de show@shine klassen .........Ik kan me er niet helemaal in vinden dat de caddy Mk1 bij de jetta's word geplaatst
En als er een jurering plaatsvind en de auto's worden bekeken neem ik aan dat ze ook even IN de auto willen kijken en IN de kofferbak , om een eerlijke puntentoekenning te gaan geven .
Ik was 5 min bij m'n auto weg ,en deze zat op slot en alles dicht , zie ik ineens dat er al gejureerd is
, dmv de witte stikker .
Ik had nog speciaal gevraagd bij de inschrijving , of het nodig was dat we bij de auto's moesten blijven ivm de jurering , maar dat was zeker niet nodig ,want als ze erbij waren belden ze wel even naar de 06 nummers , die je bij opgave kon noteren .
Dan kun je volgens mij niet een auto goed bekijken !
Jammer ...........want dit ben ik wel anders gewend van Vw Fanatics!!!!!!
Maar verder was de opkomst wel redelijk ondanks het zeer slechte weer
Volgend jaar maar met z'n allen carpoolen in de daily dan dacht ik zo ,want het was er wel weer gezellig iig !!!!!!