View Single Post
Old 27-08-2010, 23:52
mischatdi's Avatar
mischatdi mischatdi is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Benji-GT
Achterlichten polijsten ?

Kan je een uitleggen wat je dan doet ? bij mij zijn ze rood overgespoten, en lelijk aan het worden.

ik heb een oude boormachine die ik gebruik voor polijsten, daar zit dus een polijstschijf in en die heb ik even over de lampen gehaald zonder enige poetsmiddel.
daarna even in de wax gezet zodat alles schoon was

srry dat ik geen voor en na foto's heb...(wel erg voor een fotograaf )

Zo vandaag weer een hele dag gesleuteld ik kan er niks aan doen,maar mijn hobby word het nooit! laat mij maar autoruiten plaatsen of mooie foto's maken.

Maar goed wat hebben we vandaag weer eens gedaan:
ik ben begonnen met de distributieriem en 3 keerringen vervangen(krukas,nokkenas en 1 van de versnellingsbak) nadeel van een oud wagentje alles lekt en doet....
Dus ook de kleppendeksle los gehaald en gespoten nwe pakking ertussen...(daarover zometeen meer)

steekas dus tussendoor los gehaald ,want moest wachten op enkele onderdelen.
dus de steekas terug gemonteerd, om vervolgens met de uitlaat verder te gaan , want die had ik al vervangen maar hing mij niet naar het zin en nu dus wel

distributieriem gemonteerd met een nwe rol en alle keerringen vervangen.
(ik had dit nog nooit alleen gedaan en vond het wel ff spannend maar ja het werd nu wel eens tijd)

goed alles gecontroleerd....starten...lopen alles na gelopen,blokje even bekeken en ik was best trots op mijzelf het zag er nu allemaal goed en netjes uit.....

dus op weg naar huis...wat ruik ik toch?..... dus kom thuis aan zet hem in zijn achteruit.... en een rook onder de kap weg....

dus met een jump uit de auto...kap open....

wat blijkt de kleppendeksle pakking heeft een andere functie gekregen van: vergiet
maar ik had de update pakking gekregen en dat is geen kurk meer maar rubber...alleen niet verder gekeken dan mijn neus lang is,en wat blijkt? de draadeindjes moeten ook verwisseld worden... dus dat doe ik morgen even en is als nog alles nu nieuw en hebben we technische kant zogoed als afgerond!! en kan ik eindelijk beginnen met het kunststof netjes maken iemand nog tips? en vanaf dan zullen er nieuwere foto's komen

*Seat Ibiza'08 & Passat-35i for hobby*
Reply With Quote