View Single Post
Old 27-08-2010, 10:43
sander-ja's Avatar
sander-ja sander-ja is offline
Forum Regular

Thnx voor de reacties

@De Limburger: je ziet ze idd steeds meer bij liefhebbers belanden. Tis eens wat anders als een golf 1. Jou Jetta is trouwens eens van mn voorbeelden, prachtige auto.

@johan: oke, weet je toevallig ook wat de naam van deze kleur is?

En tjah wat het gaat worden, duitse stijl he, laag en breedt. Maar voor het zover is wil ik de auto eerst technisch weer op orde hebben (er is nogal wat achterstallig onderhoudt). Daarnaast ben ik momenteel nog veel tijd kwijt aan het weer gangbaar maken van mn daily (gekocht met kapotte motor).

Hoop aankomende winter (als ik een deur in mn schuur heb, zodat de auto binnen gestalt kan worden) flink wat vooruitgang kan boeken. Ben van plan om daarna ook meetings af te gaan.

Edit: De deursloten werken ook weer. Heb ze ingespoten met teflonspray, en vervolgens na wat wrikken met de reservesleutel weer in beweging gekregen. Ben bang dat mn contactsleutel versleten is, daar krijg ik de deuren namelijk niet mee open. Weet iemand of de contactsleutels (zoals op de foto hieronder) nog verkrijgbaar zijn? Vindt zo'n nepsleutel ook zonde