Zo! Ben weer een beetje bekomen van alle indrukken van t weekend !
Was wel gezellig , en we konden gelukkig rustig aan beginnen ,en dat scheelde toen Alberto pech had met de jetta ,net over de grens .
Doppenset erbij , maar een slang te krijgen bleek nog een hele opgave !
De bovenste radiateurslang had er geen zin meer aan , en begon te lekken ,en daar moest een nieuwe op !
Nu zat de Adac erg dicht bij ,op loopafstand , maar deze wilde ons na 12 uur niet meer van dienst zijn , en na heel wat afgebel kwam er iemand van de Adac langs ,maar deze vroeg zo'n hoge reparatieprijs ............die hebben we maar weer weggestuurd !
Gelukkig zag Johan een BMW service wagen langsrijden ,welke een bmw rijder met pech zou gaan helpen .
Dus Alberto en Johan eropaf ,en deze meneer was zo vriendelijk een slang te regelen ,welke niet eens wat hoefde te kosten ! Veel Dank @ deze duitse BMW service Monteur !
En konden we de weg vervolgen naar Wuppertal ,alwaar een Hotel was geboekt door Ytske , en bij deze wilde ik nog even Ytske bedanken voor het regelen van dit Hotel ,was Prima voor elkaar !
Er was zelfs een Prive garage bij
Na een gezellig etentje bij de plaatselijke Griek in Gevelsberg
en een verkoelend zwembadduik in het Hotel zijn we na het nuttigen van een hapje en drankje het bed in gedoken om s' morgens lekker uitgerust
naar gevelsberg te gaan voor de meeting .
En zelfs de VW garage word op de Navigatie aangegeven !
NAVIGON MTF!
Ter plaatse aangekomen was het al lekker druk ,en we hebben ons de dag wel vermaakt .
Hier nog even een paar pic's van de meet
@ Stinne !
Originele Gt 16v ,met Clima !
Berend werd verblijd met de 3e prijs in de categorie Jetta Mk2 tuning
en ik met de 2e prijs in die klasse!
En deze meneer mocht de (verdiende) 1e prijs in ontvangst nemen , er lag een g60 motor in ,met een complete Syncro aandrijflijn van een golf rallye !
Was zelfs een originele Jetta syncro !
Heb iig wel veel verschillende stylen en afwerkingen gezien , en heb me zeker voorgenomen om in 2012 weer aanwezig te zijn !!!!!