View Single Post
Old 22-08-2010, 20:55
marcmk1's Avatar
marcmk1 marcmk1 is offline
VW Guru

Send a message via MSN to marcmk1

quote van het amerikaanseautopagina forum,

Quote:
Vlak voor onze neus knalde de boel uit elkaar.
Gijs zag dat de hele frame-buis-of-hoe-heet-dat-ding tegen de borst van de coureur sloeg, misschien dat in de snelheid de coureur juist naar het frame ging. In elk geval was het menneke meteen buiten westen. Hij ging van het gas, bleef half naast de motor hangen en van de linker baan ongeveer honderd meter verderop tegen de rechter muur tot stilstand gekomen. Er hingen ook allerlei delen aan de rechterkant naast de motor die over de baan sleepten, leek wel een uitlaat, zover die er op zit. Ik kan me vergissen, maar volgens mij draaide de motor nog toen hij richtng rechter muur ging.
Ik heb geen beweging meer gezien in het menneke.... helaas heb ik dat goed gezien.

De baancommissarissen die meteen op de explosieplek gingen opruimen raapten allerlei ringen op. Leken me geen zuigerveren, maar delen van de koppeling: beetje groot en veel, en de meisjes die de spullen met blote handen opraapten hebben de jatten er niet aan gebrand.
Misschien als gevolg van de koppeling ook de motor aan gort geknald, of andersom. het was een te harde knal voor alleen een koppelingshuis.
In elk geval is ons plan een tranny-shield te plaatsen in onze chally nu wel een heel zeker plan geworden.
[/quote]
Reply With Quote