View Single Post
Old 22-08-2010, 09:17
Nilluske's Avatar
Nilluske Nilluske is offline
Forum Regular

Wink

Hey kiwi, bedankt joh. Typfouten maken kan altijd, vooral als je het uit je hoofd doet. de auto staat in de garage, en ik ben er niet elke dag. Er is geen andere unit in gegaan, ik check het en post het zsm. Wel is er zeeeer zuinig mee omgesprongen. Rijdt ook lekker. Dank voor je info. Weet je ook wat over de velgen nog? groet
Quote:
Originally Posted by kiwi-gti
Is de cijfercombinatie in het kenteken '85' ? Denk dat dit mijn oude golf is gezien wat details, erg leuke auto met nog harde carrosserie. Succes met de verkoop.

Denk wel dat er tzt een andere tellerunit in gegaan is dan, in 2008 verkocht met de nog altijd erg lage km.stand van 143.000 namelijk...

Ter promo: origineel Nederlandse auto met historie, heeft veel leuke details: volledig bruin interieur, houten sportstuur, schroefset, chromen deurgrepen, houtdetails in het interieur, USA achterlichten, technisch in 2008 zeer veel vervangen ( carburateur, D-riem, grote beurt, remmen, dynamo enz. Echt een leuke, goedkoop rijdende oldschool Golf die nog belastingvrij wordt ook!